• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pyret82

*instämmer med lejån*

Ni som lägger ut TUFFA/stilrena enkla tjejkläder i stl.74--> HOJTA TILL! :-P

(INTE puttinutt och nallephu...!!)

• Pyret82

HUR kan jag markera de jag har betalt? Ser ju ikonerna ovanför med en grej där det står "betald" så det verkar ju som om man borde kunna markera dem för sin egen skull?

*hittar inte* =/

• Kajsan

Nu får ni hjälpa mig igen!

Jag har ett STORT klädpaket i strl 62 som jag ska lägga ut.
    Mycket i paketet är helt nytt, det innehåller kanske 15 plagg varav en vineroverall.
    Allt är självklart snyggt (jag har ju bara snygga grejjer på min lilla tjej )
    Vad kan man lägga ut det för?
    Man vill ju inte lägga för högt eller för lågt...

• Lejån

*haha* nej men tjejer, inte får ni jaga samma saker som jag gör!! Inte konstigt att det inte finns nåt att få tag på om vi alla är ute efter samma saker!

• honyponken

hej hej..jah har haft ute i storleken 62,68 men får inte sålt:( nyss hade ja ett jättefint set (nytt) men ingen nappade på d..
    nåra tips på vad man ska göra för å få folk intresserade??

• Ekorrfamiljen

Kajsan: Runt 200-250 kanske? Om det är läge så går det ju upp rätt fort. Känns det som en stor förlust att sälja så billigt?

Ekorren.

• Pyret82

Åhhh va fiiiina grejjer jag kommer få snart på posten!!

Bla:
    * myror i byxan trosor från design-torget
    * brun/vit randig kortärmad p.o.p-klänning till i sommar... SÅ FIN!
    * aprikos/vit randigt p.o.p-sett (långkallingar, body, långärmad för 120 ink. frakt)
    * grå suuupersöt kofta för 20kr ink. frakt (ETT KAP!)
    * D&G linne till mig själv... (60kr)

Sen fick jag en bonus på H&M på 250:- idag med posten...
    OJ va våra garderober kommer utökas här hemma!!

• Dinkanesh

Nu har jag börjat lägga ut lite av dotterns kläder.
    Vi ska ju snart flytta så det är hög tid att bli av med det som inte behövs.

Sålde första plagget i förrgår, ett par vita byxor st.50-56.

Trodde inte det skulle vara så kul att sälja saker!!

• Loppan79

Och jag som just gav bort alla kläder i strl 74. Kanske skulle ha sålt dem istället....

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...