• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Lejån

Jag har en digital hushållsvåg som jag väger på. Enkelt! Hoppas bara den visar rätt. har just hivat iväg en del paket och fått sålt andra, men inga större "vinster" direkt. Snarare så att de som budat verkligen fyndat. Jaja, alltid glädjer det nån!

• Avelyn

Stött på mitt allra första problem på tradera.. vann en auktion, en jättesöt body. Fick vinnarmail.. svarade och fick kontonummer. Jag satte in pengar. Sedan inte ett spår av bodyn och inte ett ljud från säljaren. Jag har tjatat mkt och skrivit flera mail och bara artigt frågat om mina pengar kommit in. Inget svar. Nu är det åtta dagar sedan jag vann auktionen. Det var ingen stor summa. Men iaf.. Hur godtrogen ska man vara ? Jag tror gott om alla och sitter och väntar vid mailboxen och brevlådan. Om jag inte hört något i morgon, ska jag låta lite sträng i mail då? Jag vill ju veta varför jag inte hör något av säljaren... Hon som sålde hade massa positiva omdömen. Verkar inte alls vara skum..

• Pockadockan

diwa: ja, jag får göra så Tack för hjälpen

• wasi

Alveline - Ring och tjata på människan tills det händer något alternativt hota med polisanmälan via mail. Det brukar ge resultat!

• HumDis

Alveline - Tänk på att säljaren har upp till 2 veckor på sig att skicka varan enligt Traderas regler. Har du testat att ringa säljaren?

• Lejån

Gissa vad jag hittar nu? Jo, en som köpt av mig säljer samma "varor" och påstår att de är nya!! Fräckt eller?

• Pockadockan

Lejån: Va?? Hur vet du att det är precis dom?

• Lejån

FrökenW,
    för att det är exakt samma två saker som hon köpt av mig. Antar att hon inte köpt dem om hon redan haft dem!?

• Pockadockan

javisst ja, du vet ju vem som köpte det så klart, *dumma jag* faan va dålig stil

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...