• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • bbb

Jag är rätt ny som säljare på tradera. Har inte fått kläm på när man betalar sina avgifter till dom? Det verkar inte som att det har gjorts om till faktura än. Nån som vet hur det fukar?

• Diwa

idag görs den om till en faktura om den överskrider ett visst belopp..kommer inte ihåg beloppet just nu(total tilt i skalet )

sen betalar man via internetbank eller på bankgirotalong...vilket man vill

tror de skickar ut ett mail oxå...

man ansvarar själv för att betala...gör man det inte blir man avstängd har hänt mig faktiskt...innan jag fattade hur räkningarna funkade

• Felicia6

Hur lång tid har man på sig innan det är förfallodag på fakturan då?

Förresten, jag har fått pengarna nu för amningspumpen. Så nu är alla nöjda o glada..

• Pockadockan

Ja har nog fått mitt första fynd från tradera idag! Fiock en avi hem i brevlådan... Brukar små tröjor komma med avi?

• Tin o Trolls mamma

bbb: Jag fick mail från tradera idag att de skapat en faktura med mina kostnader. I mailet står hur man sedan går tillväga. Du får förmodligen ett sånt du också, om du nått upp till minigränsen för fakturering.

Ekorren.

• Jenny28

Hejsan
    sålde precis min vagn på tradera.yiippiiee..
    är ju så kul

• Diwa

Fröken W???

avi??

nope det får man om varan är antingen skickad rekommenderat, via postförskott ellr om man måste lösa ut ett underfrankerat brev..???

eller?

har hivat ut massor och kul för nu går en del snart ut som det är bud på...

har fått allt jag köpt å...såå kul att gå till brevlådan när det är paket i den

• vermilion

om brevet är för tjockt för brevinkastet så får man nån slags avi ju.. att man har ett stort brev att hämta ut eller nåt sånt. det brukar jag få om vi inte har varit hemma när brevbäraren har ringt på.

• Pockadockan

jag fick inte betala nåt, men det var nog mer än 3 cm, därför fick jag avi. Den gick inte ner i brevinkastet. Jättefin var den iaf

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...