• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Pockadockan

sveasmamma: skriv nicket i din presentation

Ikväll eller imorgon ska vi lägga in en MASSA tjejkläder, allt från 56-74... Ska bara orka fota allt ikväll *puh*

• Lejån

Sveasmamma,
    åh damn att den klänningen inte var en strl större då hade du haft en köpare här!!

FrökenW,
    då ska jag in och spana hos dig imorgon då!

• jiline

Det är inte klokt alltså.. jag kan bara inte sluta bjuda men har hitta en massa fint nu till min dotter så jag kan inte låta bli!!

• Pyret82

Går den inte att spara säljare man "gillar" (alltså deras kläder) i nån lista typ på tradera.. Borde ju gå?? Hmmm... *letar vidare*

• Michanna

Pyret..
    JAg har lagt upp säljare jag tycker om i en egen mapp.. Allstå öppna hela den säljarens auktioner och lägg in hos dig som favorit...
    Eller menar du auktioner i sig ? det går att lägga till iens minneslista..

• Kadorran

Pust blir en lång natt hehe har lagt ett bud på en tröja som slutar 01:11 i natt....hehehe.......

• Pockadockan

ojojoj, nu budas det för fullt på mina po.p-kläder auktionerna går ut om nån timme

• Kadorran

Skrattar jag tror att jag budar på en av dina auktioner FrökenW

• Pockadockan

haha, det kanske du gjorde, skriv ditt nick i min gästbok

• My05

Här är en till som fastnat, alldeles nyligen kaaan inte sluta gå in på Tradera och se om jag kan fynda något...
    En liten fråga jag vann en auktion här om dagen och de vill ha 44 kronor o frakt för en jacka i storlek 74.. är det inte lite mycket eller har jag helt enkelt FEL.. ?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...