• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Lejån

Här är en till som handlat rätt mkt barnkläder på tradera. Just idagarna väntar jag dock på en leverans som inte verkar dyka upp. Vet inte om det beror på säljaren eller posten!

• Ewis

Jag lägger alltid med bild och några dagar, går ganska bra men allt blir ju inte sålt direkt

Lady Marmalade: Har du något som passar minna barn?

• Michanna

ewis..

jag har lite upplagt på tradera i storlek 74/80

har samma alias där som här...

• Ewis

Michanna: Då ska jag ta mig en titt fast jag INTE behöver mer kläder till tösen just Nuu.

• Leeloo

Idag fick jag hem ett par jättefina ljusblå fleecebyxor. Nu väntar jag bara på allt det andra som ska komma denna vecka! Usch jag är hopplös. Jag ska rensa min egen garderob och se vad jag kan sälja. Har aldrig sålt nåt så det ska bli spännande.
    Men inga barnkläder ska bort än, vi har ju inte fått alla våra barn än.

• LadyMarmalade

fniss...gick in en snabbis bara...kollade lite på stors storlekar...och wolla...helt plötsligt budar jag på 4 auktioner

jag som skulle sälja inte köpa

• LadyMarmalade

*asg*
    vann gjorde jag tydligen med

hmm..tror jag har en aning om varför jag slutade tradera blir så dyrt jue...fniss åtminstone när man handlar upp allt man säljer för

• Mimer

Jag köper också hem frimärken, väger och postar efter det! Funkar bra tycker jag!
    Jag har köpt billigt brunt omslagspapper som jag packar i, med plastpåse innanför.

Tar inte betalt för emballage! Vill man det kan man väl lägga på det på priset utan att skriva det, det är nog smartast.

Hehe håller också med om att det blir dyrt att köpa till slut på tradera...många bäckar små ni vet... så nu säljer jag bara för tillfället tills man är stadd i kassa igen

• Ewis

hahah ja jag vet sitter oh kollar in parfymer och blir så sugen att köpa någon MEN det var ju jag som skulle sälja en parfym hahahahah
    Ja ja fick ut den på auktion tillslut

Ja vad gör man inte när man handlat fullt till tösen, jo kollar parfymer till mamma (mig alltså)

• Aprilia

Åh jag vann auktionen på en Sverigedräkt i strl 104 åt min dotter, tänkt vad fin hon blir i midsommar!

Ni som köper såna där färdiga påsar att packa i, såna med klisterremsa som man inte behöver tejp till, var köper ni dessa påsar?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...