• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • hidden angel

jag har aldrig vågat mig på tradera.. fattar inte hur det funkar ens

• Tin o Trolls mamma

Japp! Jag är nöjd! Den är superfin och i bra skick! *glad* Nu ska jag in o lämna positivt omdöme.

• HappyMum

ewis, säg till då du lagt upp röda tjockiströjan

• Ewis

HappyMum;

Den jätte fina (om jag får tycka) röda pop tjockiströjan finns ute Nu

(kryddfrun)

• Aprilia

Åh jag vill köpa en elbil åt dottern, de är ju superbilliga på tradera, någon som köpt en sådan?

• Aprilia

Visst blir man irriterad när folk inte lämnar omdöme? När jag köpt något och fått varan lämnar jag alltid omdöme med detsamma, men när jag sålt något brukar jag invänta omdöme från köparen innan jag lägger själv, så man vet att de fått varan.

• Ewis

Jag ger oxå alltid omdöme Men brkar vänta tills affären är avklarad

Tycker att det är jätte kul att även få omdöme

• BlueBlue

Om någon vill köpa en babybjörn skötväska så har jag en superfin ute på Tradera. Fick en med till min vagn så jag har knappt använt den.

Jag heter som sagt Vargmåne1 på Tradera=)

Kram på er alla Traderare=)

• Lejån

BlueBlue, tror jag varit inne och spanat på din skötväska! Men får nog hålla mig nu för jag har en ny bärsjal på G också.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...