• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • SaraFalun

Här har ni en till som är helt beroende av tradera.. de borde ha en varningskylt på framsidan.. hehe.. beställer kläder till mina barn hela tiden.. det finns ju så mycket fina kläder och till mycket bra pris!! Lägger även bud på andra saker hela tiden!! Får inte nog av allt!!

• BlueBlue

Oj vad synd! Jag sålde precis en splitter ny Babybjörn bärsele som jag fått i present. Den gick för bara 300 spänn......

• Aprilia

Vad har ni handlat för julklappar åt era barn på tradera? Vi har köpt en elbil samt lite kläder!

• Aprilia

Jag borde ha fått ett paket i måndags eller tisdag men det kom inte med posten idag heller. Jag har haft kontakt med säljaren och hon postade det förra helgen då hon fått mina pengar. Hon skickade flera paket samtidigt och de andra har fått sina saker.

Vad kan ha hänt med paketet? Kan man leta efter det någonstans? Hur ska man lösa en sån här situation någon som varit med om liknande?

• pattisza

Ofta så dyker sakerna upp. Det kan ha kommit på villovägar nu i juletider och kanske är försenat. Man kan alltid lämna in en reklamation till posten, men om det är skickat som brev och inte paket så kan du inte få så mycket hjälp tyvärr.

• vadskajaghetadå

tradera är urkul!!!

har hittat en massa fina julklappar där

• vadskajaghetadå

mne vet ni

idag kom en vara för 324 kr och jag har försökt betala på alla sätt!!!!

vart inne på nordeas betaltjänst, på svensk kassaservice etc men hennes kontonummer funkar ej

jag ahr sagt detta flera gånger i hennes mail....

• TessanH

Här är en till som har varit flitig på Tradera. I somras blev jag helt såld på Strawberry Shortcake-kläder från USA.

• Ea30

En till som är såld!!och då har jag ändå inte fått min än...så jag vet inte vad de blir för kön...:)har iaf mycket söta kläder till både flicka och pojke samt mycket annat oxå...bra och ha grejor:)

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...