• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Leeloo

Ja precis, ville bara dela med mig av min bra erfarenhet. Annars kan det bli mycket om dåliga och oseriösa säljare/köpare, så jag ville peka lite på denna bra säljare.

• Lejån

Leeloo, jag har varit med om en tjej som skickat paketen fel också! Men hon mailade och bad om ursäkt och satte in pengar för frakten så att vi som fått fel kunde skicka till varandra. Det tyckte jag också var helt OK, vimsiga kan ju alla vara!

• Tin o Trolls mamma

Köpte en tröja förra veckan och hon skulle skicka på torsdagen. Hur lång tid får det ta egentligen? Vill ju ha den NUUU! *otålig*

Ekorren.

• Leeloo

Lejån>> Haha virrig tjej! Men det kan väl vem som helst va!

• Lejån

Tin och Trolls mamma, har ni haft mailkontakt?

Leeloo, ja precis! Huvudsaken är ju att man då försöker lösa det på ett bra sätt.

Har lämnat ett neg. omdöme idag och har lite dåligt samvete över det, men tycker det var lite väl mkt som inte funkade.

• LadyMarmalade

hmm...fundrar fortfarande på om jag ska eller inte ska lägga ut på tradera

la ut på blocket istället så länge

• Ewis

Har blivit besviken en gång när jag köpte en pop klänning som skulle vara i väldigt bra skick, tycker personligen att den var lite urtvättad.
    Det är ju lätt hänt när det handlar om röda kläder tyvärr...

Annars så har jag varit mer än nöjd med det mesta eller föresten en boddy som det stod toppskick på tycker jag var i mindre bra skick men när jag frågade en vän tyckte hon att den var jätte fin så visst är det en fråga om smak och tycke

• Lejån

LadyMarmalade, lägg ut på tradera! Jag la ut mina första auktioner idag och kommer att lägga ut mer. Smidigt ju! och billigare än att lägga på blocket.

• LadyMarmalade

äh...tjugo kronor och så slänger man med länk till hemsidan så kan de vraka bland alla kläder för tjugo spänn

har så mkt att jag blir ruinerad om allt ska ut på tradera...sen vill tradera ha betalt för allt man säljer oxå

ligger under dalarna iaf

• päron

Har en fråga till er experter - om man går in i sin lista på avslutade auktioner. Jag har vald dölja funktionen på många avslutade, när jag nu vill in o se dom igen, hur gör jag då???

En av mina auktioner avslutades i söndags, har mailat o mailat utan att få svar av köparen? Hur många dagar väntar man innan man ska se det som att köparen ej är intresserad??

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...