• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Tin o Trolls mamma

Lejån: Inte sen jag mailade o sa att jag satt in pengar på hennes konto. Hon sa då att hon skulle skicka på kvällen..

Ekorren.

• Lejån

Tin o Trolls mamma, tråkigt!! Du har fortfarande inte fått ngt antar jag?

• MayaS

Tin o troll:

Har lite samma problem... budade på ett par mammajeans... betalade direkt när jag fick mailet... i det mailet skrev hon att hon skulle skicka på onsdagen eller torsadgen... alltså förra veckan... och inga jeans syns till... Såååå tråkigt...

Har mailat idag.. får väl se om jag får nått svar....

• HappyMum

päron;

gå in på dina avslutade auktioner, ovanför den listan finns en ruta som det står

"VISA"

tex

"alla auktioner" eller vad du har valt att det ska stå i den rutan. klicka i rutan o längst ner i rutan står det

"DOLDA AUKTIONER"

och välj den istället. kolla om det funkar! skriv i min GB annars så ska jag hjälpa dig!

om du mailade henne i söndags, det var onsdag igår, har du skrivit i din auktion inom vilken tidsram det ska betalas? inom 3, 5 dagar brukar folk skriva. folk kan vara bortresta, eller ha datakrångel. jag skulle vänta 7 dagar innan jag gör något annat. jag skulle skcika påminnelsemail, eftersom mail kan försvinna spårlöst eller hamna fel.

folk är olika o har olika syn på tid!

om du inte skrivit "betalas inom 5 dagar" eller liknande så kanske köparen inte tycker det är "bråttom"!!

lycka till! MVH

• Tin o Trolls mamma

Lejån o MayaS: Näpp, inget paket än. Hon får idag på sig också, så om de inte kommit i em ska jag maila. Vet att posten kan vara seg ibland, men nån måtta får det vara..

Ekorren.

• Ewis

Handlar folk på Tradera så här i december i jultider???
    Eller ska man vänta med auktionerna till typ februari när folk har pengar igen tro??

Tycker att det är lite trögt att sälja just nu eller är det så att minna varor inte är intresanta

Flickiga kläder i stl. 56 har inte gått att sälja för mig
    Ska lägga upp en julröd pop mamma tröja tänkte jag nu som jag hittade i garderoben från förra julen då man var en riktig tjockis

• Lejån

Ewis, nej det går nog lite trögt tror jag!
    Åh jag hade gärna köpt flickiga byxor av dig om du har några såna, men vet inte om hon kommer att kunna ha 56 så länge till på byxor heller. Växer ju rätt mkt nu!

• Tin o Trolls mamma

Hurra! IDAG (en vecka senare!) dök min Boobtröja upp! *glad*

Ekorren.

• Ewis

Skam den som ger sig Tin o Trolls mamma!!

Hoppas att d blev nöjd med den!?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...