• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Aprilia

Nu har jag köpt en ny polarn-jacka, nu får det vara sluthandlat för mig på ett tag....Måste tänka på ekonomin nu efter jul. Jag får inget studiemedel i januari

• Supermamsen

Jag älskar Tradera har hittat massor av fina barnböcker och kläder där ....

• Ewis

Har precis rensat sonens rum på lite leksaker och tänkte sälja endel saker typ Hulk, Spindelmannen , Playmobil mm MEN undrar om det är dumt att lägga ut dom sakerna nu före jul....
    Ska man kanske vänta till efter jul och nyår?
    Vad tror ni??

• LadyMarmalade

mmm inte en aning...men nu finns det mega mye ute...kanske försvinner det bara i mängden?

har massor nu som borde ut...har ju ingen att hiva till....

• LykkeLee

En till Tradera addicted!! jag både säljer och köper.. Fina kläder har jag sålt och fina kläder har jag köpt.. Och jag bara fortsätter och fortsätter.. köper lite för ofta och förmycket ibland.. men jag ska bli bättre.. vi har det lite taskigt ekonomiskt nu.. men om man VERKLIGEN måste köpa ngt så är det ju mycket bättre för ekonomin att handla på tradera än i butik.. Köpte min dotters dunjacka där för 99:-.. Perfekt.. den var som ny! :o)

• Aprilia

Det verkar som att det löst sig nu med mitt paket, det ska vara hittat och på väg till mig nu!

• Briana

En till som handlar på tradera. Är som ett litet gift !Nu verkar det dock som om det roliga har tagit slut...Har troligtvis blivit lurad Köpte en bumbostol till min dotter för över en vecka sedan. Jag betalade in pengarna samma dag jag vann aktionen och hon skulle sen skicka stolen dagen efter. Hon utlovade kollinr och allt !! Men vart är stolen och vart är hon ?? BORTA ! Hon svarar inte på alla mail jag skickat och har telefonen hela tiden avstängd.

Vad tror ni ? Har jag blivit blåst på 420 kr ?! 300 för bumbon och 120 kr i frakt !

Blir så himla ledsen. Detta förstör för oss alla seriösa
    Gud vad jag har väntat på stolen. Det verkar som att jag får löpa en ny så det blir nog den dyraste bumbostolen i sverige. Närmare 1000 kr eftersom jag fått köpa 2.

Ja ja....så är det när man litar på folk ! Har dock köpt jättefina bebiskläder av SERIÖSA säljare !

• versan

Gud vad synd att det finns dom som luras =(
    Än har jag inte blivit lurad men peppar, peppar... *håller tummarna*
    Själv är jag en skitglad traderare som både säljer och köper =)
    under namnet vevve69 *hehe*
    Barnkläder är jätteskoj att köpa det finns så mycket snyggt att det inte är sant.
    Gjorde världens fynd i veckan 6 NYA GAP-bodysar för 87:- och då är frakten inräknad.

• Tin o Trolls mamma

Briana: Lugna dig ett litet tag till. Nu är det säkert massor av paket och försändelser på väg. Jag fick vänta över en vecka på ett paket med en tröja som jag vunnit, men till slut kom den. Vänta med att köpa ny Bumbo tills du vet om den verkligen är borta!

Lycka till! Ekorren.

• Kajsan

Ewis

Haha, jag la bud på lite Bamsekläder du hade häromdagen, men vann inte auktionen

Annars kan jag tipsa om att köpa sånt golvpapp som man tävker golvet med när man målar.
    Det är billigt, hårt och bra att slå in grejjerna i.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...