• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Ewis

Kajsan;
    Oj vad kul att du budade på minna kläder, synd att du inte van dom bar
    Bamsekittet drog iväg i pris vill jag säga men glad är ju jag för det

Nu är det ingen försäljning för mig men kommer tillbaka efter jul och då får du buda igen Kajsan!!!

• Rödbettan

Jag finns också på tradera...heter Elisabeth123

• TessanH

För er som bor i Stockholmsområdet eller har vägarna förbi kan jag rekommendera Gröna Villan i Älvsjö www.gvbarnklader.com/index.html

En jättetrevlig tjej tar emot begaganat (mest kläder) och har inrett sitt garage jättemysigt med kläder och saker. Det är ordning och reda och allting hänger efter storlek. Snyggt, prydligt, helt och rent. Det som hon inte vill lägga ut i butiken skänker hon til kyrkan (om säljaren vill, förstås).

Rekommenderas!

• Mia o Simon

Jag handlar på Ebay..Har köpt mkt Ralph Lauren-kläder åt barnen. Levis jeans oxå, ca 150:- paret. Skillnad mot tradera? Förutom att det är svenskt..Bara märkena då tro?? mvh Mia

• HappyMum

Briana; ge inte upp ännu! 1 vecka är inte så mycket! om ni har olika banker så tar det upp till 3 dagar innan din inbetalning syns på säljarens konto. dessutom så är detta årets mest kaotiska tid på posten, så det går inte så snabbt som det brukar. jag har själv väntat på grejer i flera omgångar i över 1 vecka, men de kommer alltid till slut! att hon inte svara på mail kan bero på flera saker, kasnke datorn-haveri eller liknande...

god jul o lycka till!

• fialex

briana: Om det är så att du inte får den innan jul så kontakta tradera!

Jag var oxå helt såld på tradera ett tag! Men jag insåg att det va inte så himla mkt billigare där än i affärerna när frakten kom till så nu handlar jag ingenting där längre!

• LadyMarmalade

Godmorgon...

har budat...avslutade och en gick supersnabbt...

(hon fick pengar samma dag de var avslutade och jag fick paketet snabbt...men inget omdöme från henne än trots positivt från mig? lite trist faktiskt)

En skulle gå på posten och väga innan jag fick sätta in pengar....har inte hört nåt mer...(visserligen bara 5 dar sen auktionen avslutades eller nåt men man e ju otålig )

En har jag betalt till(samma dag som auktionen avslutades...väntar på paketet...)

väldigt varierande hur de lägger upp avsluten....

Ville ha paketen före jul men kan nog bli hårt nu faktiskt...

• vermilion

hejsan hej, är på tradera som en galning jag... "aphrodiziac" heter jag där, känner ni mig?

jag är iaf en sån där tråkig person som tar 1-2kr i emballage.. jag lägger kläderna i en fryspåse typ, sen slår jag in det i svart sopsäck, + tejp, det blir lite kostnad ändå så därför beslöt jag mig för att ta lite i emballage.. blir oftast 1 kr.

• mammacarro

Hej hej!
    Kan hålla med att man blir fast.. jag var inne igår o kollade på nalle puh saker till min dotter.. o där var så mkt fint.. så man handlade o till slut blev det 300 kr =)

Men jag handlade stickers, fotoalbum 2 st, 2 tavlor en badhandduk, ett mobilsmycke till mej med nalle puh o några ritpapper o lite stickers till.. men det e värt det, e billigt o bra.. jag får väl snart blockera den sidan såp jag inte kommer in, för det blir bara att man handlar o handlar hela tiden =/

Men det e kul =)

• LadyMarmalade

handlar ni nytt eller begagnat?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...