• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Dino78

När jag fått det jag beställt får jag det i vanliga ICApåsar eller dylikt. Ihopvikt och ihoptejpat och så skrivet med tuschpenna på tejpen typ. Kommer göra likadant om nån vill köpa det jag har ute nu.

• jajja81

cia70 och dino78: tack så mycket för hjälpen!!! då blir det vanliga påsar för min del... hoppas bara att nån lägger bud nu då..

då vet jag vad jag ska pyssla med dom närmsta dagarna... lär väl ta kort på allt innan jag lägger ut det..

• Diwa

jag packar i plastpåsar eller nu i riktiga fraktpåsar av plast...sen har jag käpt självhäftande adresslappar så att frimärken och adress inte försvinner...

• septbebis

Jag lägger mitt i vanliga fryspåsar och försöker pressa ut så mkt luft som möjligt. Sedan tar jag omslagspapper och tejpar till sist med tjocktejp runt om hela paketet. Mina köpare brukar säga att mina paket är inbrottssäkra pga all tejp.

Allt detta pga jag en gång i början när jag sålde, inte hade tejpat ordentligt så paketet hade öppnats lite. Därför tar jag alltid det osäkra före det säkra nuförtiden och tejpar RIKTIGT noga.

• septbebis

"DEt säkra före det osäkra" heter det ju. Borde gå och sova nu. 4 timmars sömn sätter sina spår.

• Kajsan

Tipsar igen om vanligt golvpapp från färgaffären.
    En rulle är megalång och kostar typ 30 kr.
    Jag har hittills kanske skickat 30 paket varav endel JÄTTESTORA och halva rullen är kvar.
    Pappret är tjockt och brunt.

• S med 2

Japp då har man precis "vunnit" ett par coola Timberlandskor till Isak...han lär väl kunna ha dem till vintern typ

• Sparvel

Ursäkta att jag är helt körd i huvudet, men nu måste jag få klarhet i detta!

Sitter ni alltså o köper begagnade kläder o dyl. på tradera hela tiden? Det verkar som så många fyndar o köper häftiga saker från utlandet där o grejer som inte är begagnat.

MEN?? Jag trodde tradera var en auktionssajt!?!

Berätta lite, har jag missat något hemskt kul?

• S med 2

sparvel...
    man kan köpa nytt och begagnat. Nya märkeskläder som är direktimporterade och säljs billigt. Ja du kan helt klart göra rejäla kap om du är på hugget.

• Sparvel

Jamen vart fasen SER ni grejerna?? Det står ju bara "fem bodys från PoP för 15 .-"
    O sen ska man höra av sig där då o efter 13 timmar går tiden ut? Eller? Hur ORKAR ni det? Jag fattar inget! *måste vara helt trög*

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...