• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

tror det går under tips???

om du inte äger sajten vill säga

• Kajsan

Igår fick jag hem en vara som jag har väntat på i 3 veckor!
    Alltså säljaren hade skickat det för 3 v sen men den hade kommit bort på posten!
    Efter väntan och längtan i 2 v satte säljaren tillbaks det jag hade betalat på mitt konto, trots att jag propsade på att vi kunde dela på förlusten!
    Det kallar jag BRA säljare.
    Nu fick jag skicka tillbaks pengarna igen eftersom varan dök upp!
    Hurra!

• Diwa

vad skönt

undrar om man får ha en inbördes privat lista för bra/dåliga säljare???

• septbebis

Diwa: Det borde man få ha. ;) Man måste ju varna andra för dåliga köpare/säljare.

• Ewis

ska jag ska jag inte ska jag ska jag inte............
    Hittat en beg pop vårjacka som jag vill köpa men vet inte om det är en bra stl.???

• Ewis

oj blev postat lite väl fort
    Stl 80 och den var stor, tösen är nu en späd 74 på vanliga kläder.
    Sedan har man inte hunnit kolla in vårjackorna i butikerna och så gillar jag rosa på våren hmm men man kan ha två jackor väl

• cia70

klart att man kan ha två jackor... man måste nästan ha två ifall de kladdar ner den ena och man inte hinner tvätta.........

• Änglatuss

jag har faktiskt lyckats i 2 dagar nu
    men har lyckats sälja lite småsaker vad folk köper egentligen *S*

• jajja81

hejsan!!!

Har en liten fundering, om nån skulle kunna hjälpa mig

jag har hållt på och rensat bland min sons alla kläder, vill inte spara allt som han växt ur utan kommer att lägga in det på tradera, men när man ska skicka kläderna till köparen, hur paketerar man det bäst? ska man köpa några speciella påsar? eller räcker det med att ta ett par plastpåsar????? vill ju att det ska bli så billigt som möjligt för köparen....

• cia70

Jag brukar stoppa plaggen i en påse, sedan tar jag omslagspapper runt och skriver på det.

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...