• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • versan

Diwa: Har du känt på dom plastpåsarna så är dom tunna men slitstarka det är det jag menar är skillnaden.
    En ica kasse kan du dra sönder med bara händerna
    men dom som kommer från postorder är av mycket bättre plastsort.
    Just för att hålla i hanteringen.
    Kolla nästa gång och jämför mellan icapåsen och en postorderförsändelse så känner man skillnaden direkt.
    Det är sån slitstark plast man ska använda istället för den berömda ica påsen

• Lejån

Versan,
    ja det är ju bara "tunna" saker som t.ex. en body jag skickat så. tror jag iaf.
    Men jag läser och lär! Nu har jag packat in i en PoP påse med massa tejp, det bör ju hålla en del!

• versan

Ewis Brunt papper och tejp är mycket bättre.
    Jag har inte orkat klaga på den trasiga paketeringen
    så länge varorna kommer fram
    men man kanske ska göra det för hur ska annars säljaren veta nåt.

• Lejån

Versan,
    ja hade nåt jag packat gått sönder skulle jag nog velat få ett mail om det. Gärna inte argt förstås men bara så att jag inte gör om det nästa gång.

• Jefa

Hur ska jag skicka skor??
    Någon som, vet vad det kan gå på ungefär?

• Ewis

Ja nog vill man veta om något hänt medpaketer, jag tror ju eftersom ingen sagt något att det går jätte bra med minna paket som jag packar!!!

• Jefa

Har en hel kavajer jag tänkt lägga ut. Vilket föredrar ni? Om man lägger in ett kort då någon har kavajen på sig eller om den tex hänger på en galge eller ligger på sängen?

• Mimer

Jefa - du får väga skorna när de är paketerade och klara. Jag har skickat skor inpackade i kraftig plast med mkt tejp det brukar dock bli porto för skrymmande paket dvs + 11 kr också...

• jajja81

nej men nu behöver jag lite hjälp igen....

har tagit kort på allt nu, och när jag ska lägga in bilderna står det att bilden är för stor!! hur gör jag för att minska ner den så att den får plats??

• Jefa

Jajja
    Hade samma problem
    Och lärde mig följande; Öppna bilden i paint. Välj "Bild" och där "ändra storlek". Istället för 100 väljer du tex 50 på båda två"

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...