• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Diwa

ni kan alltid kolla i min dagbok

ser ni inte anteckningarna så hojta

• MrsBoa

Lali-stå på dig och hända din rätt. Om du är vek på Tradera så blir du lätt ett offer. Tro mig, jag har erfarenheter av det där. Ring upp henne. Fråga även kundtjänst på Tradera om du är osäker. Hon beskrev varan felaktigt och det är emot reglerna, skorna blir inte förstörda i posten.
    Vad heter hon på tradera så kan andra undvika henne?! Jag handlar mycket på Tradera och vill inte bli lurad.

Ge henne ett negativt omdöme och om du får ett tillbaka så kontakta tradera, men ring dem innan och be om råd så att de har hört det innan.

Mvh
    Camilla

• Diwa

jag är arg..

har betalt in pengar den 2/1-06 och fortfarande inte ett paket...
    har mailat men inga svar...så jag bad min mor maila...och gissa visst fick hon svar...inom tio minuter
    dessutom har hon fortfarande annonsen ute och erbjuder klänningen till salu

• wellah

diwa mejla tradera så tar dom bort säljaren!

• Jefa

Hur söker man efter säljare på sin sida?

• Lali

Tack så mycket för hjälpen! Jag har mailat henne igen och vänligt förklarat att jag inte anser att hon beskrivit varan rätt och att jag vill att vi löser det hela. Skönt att veta att om hon svarar negativt igen kan jag kontakta kundtjänst på Tradera. Hon heter "nothin to lose" (hjälp, tänk om det är nån av er!? .

Jag blev bara så paff den här gången, jag har handlat en hel del och ALLT har fungerat bra och grejorna har varit fina. Men alla är väl inte riktigt ärliga!

• Diwa

pst...inga nick i forumet...inboxarna flickor

jag har me en inbox

Wellah: kan inte ...köpte via blocket*morr*

• Bijouu

är det värt att satsa på väskor på Tradera, eller finns det bara kopior? ngn som har erfarenhet?

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...