• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Kajsan

Nä skärpning på er och skriv ert Tradera-nick i er presentation ! Genast!!

• Lali

Måste fråga er traderare! Fick ett par vinterskor igår, där det stod i presentationen "absolut toppskick". Jag bjöd då mer än vad jag hade gjort om de varit "mer" begagnade. När jag fick dem var själva sulan lös och satt fast endast i tån. När jag mailade säljaren hävdar hon att de varit perfekta när hon skickat dem men att jag kan få skicka tillbaka dem. Då har jag ju förlorat 55:- plus 55:- i porto.

Hur ska jag göra? Ska man skriva negarivt omdöme? (Fast vad hjälper det mig )

• Tin o Trolls mamma

Lali: Kräv att få tillbaka allt du lagt ut. Hon är ju medveten om att nåt är fel, eftersom hon tar tillbaka dem så snabbt.

• Kajsan

Bra jobbat korren!

Lali

Självklart ska du ha betalt för ALLT du betalat, även porto!

• Lali

Menar ni det? OK nu blir jag nervös, det kommer hon ju motsätta sig...

• Änglatuss

kläder/pyjamaser åt pyret kom idag *glad*

säljer man begagnat så ska ju uppgifterna stämma i annonsen
    så kräv tillbaka pengarna

jag blir jämt så orolig att folk inte ska gilla mina saker, att de ser snyggare ut på bild än i verkligheten, men hittils har folk blivit nöjda!! men att luras sådär!

• Michanna

Har också min mitt nick i presentationen..

och kikat in hos er andra också...

Anna

• jajja81

Jefa:
    tack för hjälpen , nu ska jag in och försöka minska bilderna, så att jag får ut annonserna nångång..

• MayaS

Sååås nu har jag lagt ut mitt Tradera-nick i min pres..( e samma där som här ) har iofs inga auktioner ute nu men det kommer under våren... tänkte lägga ut min dotters kläder... har nog en hel del från 122... men måste få tummen ur R**a först
    Är totalt värdelös på att sortera kläder... o när jag väl gördet så hamnar det i en låda eller påse o där får det sen ligga.... måste skärpa mig!!!

Har fortfarande inte fått mina grejer från den säljaren som blivit avstängd och som lovade att skicka dem iaf... *suck*

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...