• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Änglatuss

jefa

hoppas du hittar
    de gjorde inte jag först, ja tänkte, vadå sök/säljare men så såg jag

• Lali

Vilken tur ni peppade mig, tjejer. Jag fick tillbaka pengarna! Så nu är det en BRA säljare som kommer få ett positivt omdöme. Nu har jag lärt mig att inte vara för mesig!

• Jefa

Jag har ett par skor ute som en person har bjudit på. Men jag ska väl inte göra något förren auktionen går ut om två dagar?

• Ewis

Der är svårt att vet vad folk är ute efter man kanske sitter på mycket guld hemma somm någon ex här vill köpa....
    Vad kollar ni efter på Tradera?

Jag kollar efter tjejkläder i stl 74 men mest 80 nu.
    Har börjat att kolla efter pop vårjacka samt klänningar.

• Miim

Just nu köper jag mammakläder, fräscha neutrala bäbiskläder i stl 50-68, bäddset o andra textilier till bäbisen samt begade väskor på tradera. Har till o med köpt leksaker (tygböcker) till bäbisen! Är faktiskt lite faschinerad över att jag hittils inte blivit lurad (varken som köpare eller säljare) eller blivit negativt överraskad när jag öppnat paketen. Visst att en bild kan vara lite missvisande men jag har ju förståelse för att man faktiskt köper begagnade grejer och tänker "man får det man betalar för".

• MayaS

Jag har lite den mentaliteten när jag köper... det är begagnat och man kan inte begära förmycket... jag har juh inte betalat så mycket för det heller... men överlag så har jag varit oerhört nöjd... fick hem ett paket senast i dag med ett par hängslebyxor, t-shirt och ett par tossar som jag inte gav allvärlden för som ser helt nya ut... i stl 56... då blir man glad!! visst bebisar sliter inte så mycket på kläder men iaf...

• jajja81

Ewis: jag kollar förtillfället mest efter kläder i 74/80 till min lilla pojke... men är även in och kollar på kläder åt mig, dvdfilmer...

är på jakt efter en vinteroverall i stl 74 åt min son...

• Lejån

Kollar efter tjejkläder i strl 68 el.74 men även pysselsaker typ stämplar och sånt skoj. Missar säkert massor med roliga saker bara för att jag inte riktigt vet vad jag ska kolla efter.

• Tin o Trolls mamma

Nu kollar jag mest mammakläder, boob-tröjor, bebiskläder (till pojke) i strl. 62/68 och uppåt, samt ALLT med EKORRAR på.

Ekorren.

• Ewis

Ekorrar kan inte vara lätt att hitta eller?

Kan tyvärr inte erbjuda någon men ska komma ihåg det

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...