• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • versan

Hehe! om det är plånböcker i paketet så är det ju "gåvor till hela familjen eller hela tjocka släkten om det är många *garv*

• Diwa
    är två stycken...

har mailat säljaren för att få råd om hur jag ska göra men han ahr itne svarat än

*morr* kan inte stava heller

har mailat säljaren och han har inte svarat än
  • vermilion

Diwa

jag känner igen felstavningarna, skriver du abra istället för bara? kankse istället för kanske? det gör jag jämt! även itne och ahr..

• vermilion

dom säger att man inte har riktigt rätt teknik om skriver dom felen.. eller oxå har vi så jäkla bråttom bara.. eller ska jag säga abra?

• Felicia6

vermilion, jag tror mest att vi skriver för fort för att hinna med ibland..hahah klart vi har teknikerna

• vermilion

vi försöker skriva lika fort som vi tänker. du kan tänka dig va fort vi måste skriva!
    snabbtänkta osm vi är menar jag..
    jaha, osm ja, fint ord..

• Felicia6

hihi, och dessutom är vi så påhittiga att vi inte bara skriver så fort so mvi tänker, utan vi hittar på nya ord dessutom samtidigt

haha, ja so mvi

• vermilion

haha, usch vad jag fnittrade konstigt, min sambo sa "va"?
    det här avr kul, såtom oss skriva fel fler gånger. måste smyga iväg och äta nu.
    nä nu, avr? såtom? äsch du vet, man är ju kvick!

• Diwa

jupp har mörkt vid tangent bordet så jag har gett upp att kolla där vad jag skriver så jag skriver mest på känn och skriver i flygande huj dessutom nästan lika fort som jag tänker ut vad jag ska skriva och sen orkar man itne lusläsa innan man hivar ut dem heller...men typiska fel jag gör blir när jag skriver inte och kanske osv osv

ööö meninte nu tydligen märker att när jag funderar så skriver jag rätt men så fort jag slappnar av blir det fel

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...