• trettioplus

Prova inte detta hemma!

Vad bör andra låta bli att prova hemma?

Kriterierna:
    a) Du ska ha provat
    b) Det har med hemmiljön att göra
  • Svar på tråden Prova inte detta hemma!
  • Trinity78
    versan skrev 2011-02-14 16:50:24 följande:
    Gör inte detta hemma: Är du sårig & ont i rumpan efter en diarre'!!!
    Kolla att du verkligen tar rätt salva i mörkret.
    Smörj INTE en röd stjärt med ZON SALVA (en salva som igentligen ska vara smärtlindrande men det funkar INTE i en stjärt.)

Orsak: Det SVIDER SOM ELD & gör ont läääänge.
    Hände en släkting till min sambo. (stackaren)

*asg*
    Reproductively challenged
  • milla   1982

Gör inte detta: Om du slår sönder en burk med Curry. Dammsug INTE upp detta med din påslösa dammsugare.
    Anedning: Det luktar Curry flera månader senare varje gång du dammsuger, trots at du diskat ur behållare och bytt filter mm. Kräks 

Felix - 20080618 ~ * camilla.ahnell.se *~ Meya 20090930
  • SilverEmma
    milla 1982 skrev 2011-02-14 17:33:34 följande:
    Gör inte detta: Om du slår sönder en burk med Curry. Dammsug INTE upp detta med din påslösa dammsugare.
    Anedning: Det luktar Curry flera månader senare varje gång du dammsuger, trots at du diskat ur behållare och bytt filter mm. Kräks 
    Mitt ex var så smart att han sög upp lite fimpar och aska efter att ha spillt ut ett askfat på balkongen. Det blev faktiskt till att köpa ny dammsugare då lukten satt kvar även efter att vi bytte påse.
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
  • Trinity78
    milla 1982 skrev 2011-02-14 17:33:34 följande:
    Prova inte heller att dammsuga upp ett rått ägg. Anledningen borde vara ganska självklar Kräks
    Reproductively challenged
  • stor grön drake
    gör ej: Ha inte blomlådor under fågelbordet
    anledning: på hösten när blommorna vissnat och du börjat fylla på frön kommer fåglarna sprätta ner dem i blomlådan, sen sätta sig där och äta. Din 3,5 kilo jägare till kissekatt kommer givetvis att anfall och när han landar i blomlådan kommer hela skiten ramla ner
    Gör ej: försvara ej ovanstående kisse med att mor minnsan inte blir arg på far när han jagar rådjur
    anledning: du blir skickad till rummet för uppstudsighet samtidigt som mor mumlar att han skulle nog fan bli påskälld om han jagade rådjur i blomlådorna...
  • fucktard
    SilverEmma skrev 2011-02-14 16:37:16 följande:
    Gör inte detta: Gör fint i köket genom att köpa en mängd likadana burkar som du sen häller diverse ingredienser i, och sen inte märka burkarna utan lita på din syn och lukt.

Då händer detta: En helt vanlig kladdkaka kan få en ganska intressant smak när man råkar ta kanel istället för kakao.

Källa: Min mor.
    Är din mamma och min mamma samma person? Förvånad

(Jodå, jag har skrivit ett nästan likadant inlägg på förra sidan...)
  • Lady Namárië

Gör inte: Borsta tänderna mycket tidigt på morgonen utan att ta på dig glasögonen när badrummet också agerar skötrum för en bebis.

Orsak: Inotyol smakar helvete och är svårt att få bort från tandborsten.

So say we all
  • IrenerI

Gör inte - Tina tunnbröd i plastpåsen i micron.

Anledning - De kommer att ryka väldigt mycket och lukta otroligt illa.
    Sedan bör man inte öppna dörren till trappuppgången när man bor på översta våningen. Man får då hämta katten i källaren. Den gillar inte heller illaluktande rök.

Kompisen tinade brödet och öppnade dörren.. jag öppnade åtminstone fönstret. Och hämtade min katt..

• Denebola
    versan skrev 2011-02-14 16:34:21 följande:
    Gör inte detta hemma: Stå INTE på en stege & glöm bort att du står 1,5 meter upp i luften.

Orsak: Det gör jäkligt ont när man tar ett steg bakåt & upptäcker att man inte kan sväva.
    Förvånad *skrattar så jag får håll*
  • SilverEmma
    fucktard skrev 2011-02-14 20:37:41 följande:
    Är din mamma och min mamma samma person? Förvånad

(Jodå, jag har skrivit ett nästan likadant inlägg på förra sidan...)
    Hmmm....skumt. (missade det inlägget totalt ) Blev du möjligtvis bortadopterad...eller växte du upp på vinden precis som i Simpsons när Bart hittar sin onda tvillingbror där! Aha!
    Fanny -09 & Elliot -10...våra älskade flickor!
Svar på tråden Prova inte detta hemma!