• trettioplus

Prova inte detta hemma!

Vad bör andra låta bli att prova hemma?

Kriterierna:
    a) Du ska ha provat
    b) Det har med hemmiljön att göra
  • Svar på tråden Prova inte detta hemma!
  • Lina MM

Poppa popcorn utan att ha koll på vilken platta som du sätter på. Satte på fel platta och lyckades lägga popcornpåsen på den platta jag verkligen satte på.
    Varför; påsen smälter och det är skitsvårt att få bort.

• Texasthecat

Kul tråd!! Har inte skrattat så här mycket på länge!!!

Gör inte - Ha katten i famnen när brandvarnaren testas av fastighetsskötaren...

Anledning - Det gör otroligt ont och man är röd-randig väldigt länge...

Gör inte - Glöm inte en banan i handväskan och ställ in den i garderoben i ett halvår...

Anledning - Det stinker och garderoben är fylld med flugor...

Go suck on a lemon or something...
  • Lady Namárië
    Texasthecat skrev 2011-02-14 23:10:37 följande:
    Kul tråd!! Har inte skrattat så här mycket på länge!!!

Gör inte - Ha katten i famnen när brandvarnaren testas av fastighetsskötaren...

Anledning - Det gör otroligt ont och man är röd-randig väldigt länge...
    Variant på den:

Gör inte: Ha den halvvuxna kattungen ni just fått hem i famnen när maken slår igång dammsugaren.

Orsak: Långa, parallella sår längs underarmen ser så illa ut på jobbet.

Du och jag är kanske samma person, förresten? Jag hade en banan i skolväskan hela sommaren mellan tvåan och trean i gymnasiet. Det var SÅ mysigt att hitta den i augusti.
    So say we all
  • Diablo

Prova inte detta hemma: Lämna inte en sax på bordet tillsammans med din fyra åring och din bordercolli!
    Anledning: Bordern ser ut som en väldigt stor och fet japansk nakenhund! När jag gick ut med henne i sommras frågade folk om hon hade någon hudsjukdom! Det var liksom kala partier och sedan öar med tofsar som stack upp! Men dottern var nöjd

Har man tur behöver man inget vett!
  • Lady Namárië
    Diablo skrev 2011-02-15 11:33:45 följande:
    Prova inte detta hemma: Lämna inte en sax på bordet tillsammans med din fyra åring och din bordercolli!
    Anledning: Bordern ser ut som en väldigt stor och fet japansk nakenhund! När jag gick ut med henne i sommras frågade folk om hon hade någon hudsjukdom! Det var liksom kala partier och sedan öar med tofsar som stack upp! Men dottern var nöjd
    *asg*
    So say we all
  • timmy97
    Dagens asgarv! Skrattande
  • Diablo
    timmy97 skrev 2011-02-15 12:47:03 följande:
    Dagens asgarv! Skrattande
    Det var faktiskt riktigt pinsamt att visa henne utomhus! Man kände sig som en dålig matte Gå runt med en  skabbig hund!!!
    Har man tur behöver man inget vett!
  • Plutteli

Gör inte detta hemma: Skaffa en katt.

Orsak: Katten växer upp och då kan det hända att han blir "snacksalig" MEN enbart på natten då han går runt och jamar HÖGT. Resulterar i trött matte och husse och irriterade grannar....

• Trinity78
    Reproductively challenged
  • Jennifer 060828
Svar på tråden Prova inte detta hemma!