Prova inte detta hemma!
Vad bör andra låta bli att prova hemma?Kriterierna:
a) Du ska ha provat
b) Det har med hemmiljön att göra
Tips till fruBerg
köp en gjutjärnsstekpanna nästa gång, lite dyrare men med längre livslängd än dig själv å du slipper svarta korvbitar!
vi köpte vår för ett år sedan, använder den varje dag å den ser fortfarande ut som ny! (tidigare köpte vi ny teflonpanna 2-3 gånger per år!! En aning dyrare i längden!)
Låt inte din sex åring leka med din nya I-Phone...
Jag fick helt plötsligt ett text av min kompis, det ända som stod var:
Synchronized pooing = synkroniserad bajsning
Hmm tyckte det var lite skumt, min kompis textade tillbaka och berättade att det var hennes sexåring som tyckte hade lyckats få till det
hon var glad att det var till mig och inte till någon jobbkontakt
Å detta hände nu
Gör inte detta: Läs igenom hela denna tråden när du kokar potatis
Anledning: Potatisen blir överkokt
Gör inte detta: Bestäm dig för att göra potatismos av den överkokta potatisen
Anledning: Hela moset smakar äckligt för att du har lyckats få med en potatis som smakar SKIT!
Hahaha vilken rolig tråd!!
Prova inte detta ( om ni lider av blodtrycksfall)
Rusar upp ur ett varmt bad för att svara i telefonen! ( du är 15 och väntar på att killen ska ringa)
Anledning: Ni kommer inte kunna svara för att när ni vaknar igen sitter ni fast mellan handfatet och tvättmaskinen med rumpan ner i en skurhink och måste ropa på mamma för att hon ska hjälpa dig loss!
Gör inte detta hemma: Skoja med sambon och kasta en flaska ketchup till honom när han inte är beredd...
Anledning: Ketchupflaskor är inte så tåliga och ketchupfläckar är svåra att hitta när dom har tagit sig ända ut i hallen..