Prova inte detta hemma!
Vad bör andra låta bli att prova hemma?Kriterierna:
a) Du ska ha provat
b) Det har med hemmiljön att göra
Hehe vilken rolig tråd! Har läst igenom hela o skrattat gott. Här kommer mina bidrag då..
Gör inte: Glöm massageoljan framme vid sängen
Anledning: Ganska snart hittar du 3-åringen totalt inoljad o både barn, täcke, lakan, kuddar o madrass stinker vanilj! Dessutom är barnet hal som en ål när du ska försöka få in den i badkaret..
Gör inte: Lägg glasögonen på soffbordet o blunda en minut i soffan.
Anledning: Det säger knak och 2 åringen står o håller glasögonen som nu är i 2 bitar
Gör inte: Snooza på morgonen när ungen redan är vaken o uppe
Anledning: plums.. mamma bada fånen... mobilen ligger i vattenglaset som står på nattduksbordet
Gör inte: Glöm en majblomma i väskan. O ifall du gör det så lägg inte ner en ölburk i samma väska..
Anledning: Plötsligt under kvällen när du ska ta din väska så känner du att den är blöt undertill. Du öppnar den o möts av synen av en mindre pool där din mobil ligger o flyter runt.. majblomman har stuckit sönder burken som nu sprutar ut öl i väskan!!
Gör inte: Släng igen fönstret för att grannen sitter under och röker på sin balkong.
Orsak: Grannen kan få fönsterspröjset i huvudet och du blir ännu mer irriterad eftersom grannen trots det inte fattar att det stör.
HAHAHAHAHa
Ja får se om jag kan dela med mig av ngt roligt :P
GÖR INTE: Råka somna om när din 2åring vaknat...
Anledning: Han bajsar i blöja, märker att mamma sover, drar av sig blöjan och försöker torka sig själv med papper.
Man vaknar av en bajslukt vid näsan, öppnar ögonen och ser ett litet bajstroll (bajs typ överallt) bredvid sig i sängen. Blir en massa tvätt och bad sen! =)
Detta hände inte mig men det hände mina homosexuella vänner,
Gör inte: Hämta inte glidmedel ur badrumsskåpet utan att tända lampan.
Orsak: Glidmedlet kan vara hårborttagningscremen Veet. Veet bränner som fan i kontakt med slemmhinnor och man tvingas spola kallt vatten i flera timmar.
Gör inte: försök vara smart och ta den bil med mest bensin i för att slippa tanka när du ska till Bilbesiktningen.
Anledning: man blir förmodligen rätt dumförklarad när man dyker upp i en Renault istället för en Toyota. Själv hade jag "tur" och kom på halvvägs vilken tabbe jag hade gjort.
Gör däremot: ring upp din man och tala om hur klantig du är i ovanstående situation.
Anledning: han kommer, mellan skrattattackerna, att kunna meddela dig att du inte riskerar att missa besiktningstiden eftersom den inte inträffar förrän två dagar senare.

Lysande Kimpossible... Får du höra det där av maken ibland efteråt?