• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Nika och Noel

nEJ VI ÄR HÄR MEN VI RENOVERAR HUSET. Så då hinner man inte med datorn mer än 2 min ibland, just nu leker Noel med trummorna han fick i julklapp så jag hann kolla mejlen, Aftonbladet och FL. Ha det fortsatt bra!

• Michanna

själva har jag varit enköping runt idag med alla tre barnen..
    Åkte bussen till ica kvantum och varit runt där , öb, kretsloppsverkstan, lidl, brödet och fiskarna, coop.

Så nu lags det mat.. Våfflor blir det idag till eriks ära...
    Han gillar det och vi är lite trötta på pannkaka..
    Så någon gång får man väl ofra sig... Det är ju inte varje dag ens lilla kille blir 2 år...

Sedan försöker jag ta foton på alla barnkläder jag ska sälja av.. det blir mycket då thomas växer som det knakar..
    har 3 kassar här som ska säljas.
    Men nu ska jag fortsätta med att slå in paket...
    HA det så bra

Anna m Michaela erik och thomas

• mia1980

Nu är vi i Enköping igen. Skönt att vara hemma. Bilresan hem var tuff för det snöade nästan hela vägen och jag var tvungen att köra ganska sakta, resan tog två timmar längre än vanligt.
    Vi är hemma men nu är vi sjuka (jag i alla fall). Förkylda och har hosta, jag är så hes att jag knappt kan prata.

Tesslita: Kul att du börjat känna sparkar. Det blir ju verkligare då.

MOLLY: Välkommen hit! Vi kommer och går, ibland händer det massor här och man knappt hinner med men andra dagar kan det gå trögt. Vi har nog mycket att göra dessa jultider med snö och allt

Kram på er.

• tesslita

åh vill hitta en barnvagn snart..
    vi ska köpa begagnad så om någon av er vet nån som ska sälja en begagnad vagn till bra pris får ni gärna hojta till.
    gärna kombivagn

• tesslita

Gull Mamman: jo jag kollar på blocket med jämna mellanrum ifall någon intressant dyker upp

• Dessie

tesslita: är ni intresserade av beg. barnkläder? Vi har ALLT kvar. Om du vill kan jag kolla efter neutrala kläder.

• tesslita

Dessie: ja det få du gärna göra.
    gärna bebiskläder

• Dessie

tesslita: kollar efter neutrala kläder - har från strl. 50/56

• tesslita

Dessie: ah låter bra
    kommer gärna och kikar någon dag om det är ok?

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!