• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Nika och Noel

*De två sista recepten vid magsjuka*

• Michanna

Nika..
    Tack så mycket.. det behövs här... ( men inte väskeersättningen ännu peppar peppar.. Vill inte ha magsjuka här just nu.. )

• Dessie

Michanna: nejdå, jag är inte allergisk mot pencillin. Men det stod även i bipacksedeln att "fler än 1/100 personer blir illamående".

• anka80

Nika och Noel: Jag läste ditt inlägg om erat dagis. Har aldrig hört någe liknande. Min son började oxå på dagis i augusti och där tycker jag alla är helt underbara. Där gör de inte heller någe om man kommer 5min försent på morgonen.
    Hoppas du kan reda ut detta med dagisfröken.

• Dessie

Antibiotikan jag fick i tisdags - gissa vem som är allergisk mot den????
    Kliande hudutslag & klåda i underlivet. Har varit på akuten idag och fick ny antibiotika.

• tesslita

Dessie: uusch va jobbigt..
    hoppas den nya hjälper bättre.

• Michanna

Dessie..

Sträcker ut tungar och säger vad var det jag sa....
    Nåja.. Inte skoj alls att få utslag mm. ( min reaktion också på viss antibiotika.. )
    Hoppas att den nya hjälper till istället för att förvära situationen...

Själv sitter jag och tar det lungt efter två hektiska kvällar för att ladda på för morgondagen..
    Då är det barnkalas...
    Men det återstår och se hur många dom blir.. har bjudit in 7 tjejer.. 3 har tackat ja. och två nej.. ska man räkna med att dom andra två kommer ??
    nåja.. kul för michaela kan det bli ändå...
    Annars blir det nog tårta över iallfall.. Men hon ska ha två gäster på måndag också. Så här är det kalas i dagarna 4....

Godnatt på er alla. och ha en bra helg..

• Dessie

Michanna: sträcker ut tungan tillbaka och säger väl okejdå *ler*

• Dessie

BRrrrrrrrrrrr, va kallt vi har fått!!
    Idag när jag skulle till distriktssköterskan för att lägga om min mage var det 12 minusgrader.

• tesslita

tycker det är skönt med lite kyla äntligen.
    dessutom kanske snön blir kvar

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!