• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Sodaspring

Jag funderar på att börja på VV när jag har fått vår bebis i mitten av Januari. Är det inte att räkna points längre? För jag var med för fyra år sedan och då fick man ju äta vad man ville fast man hade ett visst antal points, så jag tyckte inte att det var dålig mat.

Hoppas att alla får en bra Jul och så.

Ha det bra.

• Michanna

och apropå ingenting...
    var på Överskottsbolaget idag..
    Dom har billiga pampers våtservetter. 2pack för 30 kr..

• meri

God Jul på er allihopa, hoppas ni får en mysig helg!

Marie

• Dessie

meri: tack för det fina bildspelet som jag fick med mailet.

• Nika och Noel

God fortsättning. Nu verkar det som om Noel blivit frisk. Han sover i egen säng numera - jippie. Fick i julklapp två dgr innan jul. Stolt är både han och vi.

Har gått på VV innan och gått ner 7kg så funderar på att köra själv. Kanske kan vi planera ihop om fler är intresserade. Jag kan planera mat för en v och sen kan ngn annan göra för en annan så vips har man en hel månad med mat. Det är det svåra tycker jag att räkna om middgar till t ex bara 6 points och sen hålla det. Jag får äta, tror jag 18 p på en dag.

Ha det

• Dessie

Vi har en taklampa till salu - passar bra i bebiskammaren. En nalle hänger i lampan och det är en speldosa (batterier behövs).
    Bild kan fixas vid intresse.
    Nån här i Enköping som är intresserad??????

• Dessie

Var har alla pratglada Enköpingsbor tagit vägen??????

• Arwen79

Hello och god fortsättning!
    Jag bor inte i själva enköping....men väl i metropolen Fjärdhundra . Var inne på tråden ngn gång i somras, men har haft problem med nätet och inte varit inne så mycket sedan dess.
    Har en liten 3½-månaders hemma som f.n ligger i farstun och sussar.

• Dessie

Arwen79: jag trodde att det var Örsundsbro som är metropolen *ler* Har en bekant som bor i Örsundsbro som brukar säga "Örsa City metropolen".

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!