• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Dessie: ja imorgon är nog alla som är ute i sista stund ute för att handla in
    de sista julklapparna.
    jag är glad att jag fixade det tidigt

• Dessie

tesslita: vi fixade oxå alla julklappar tidigt. Allt var klart tills jag skulle operera magen.

• Haanna

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR på er i Enköping *ler*

Här är allt bra.
    Snön ligger kvar än så länge. Julafton imorn

På måndag bär det av till Västerås igen *ler*. Ska nog försöka ta mig till Enköping nån av dagarna för jag skulle behöva träffa lite folk *ler*. Men det återsår att se...

Min dotter bet mig just i tån *ler*

Kram på er!

• Michanna

någon av er som går på viktväktarna här i byn ?? eller tänkt börja ??

Funderar på att börja gå här i januari.. ( har en massa kilo jag vill bli av med... )
    Och tycker det vore skoigt att kanske träffa någon man "känner" där...

Har bestämt mig att gå ner minst 10 kilo nästa år.. ( har väl en sådär 20-25 kilo som jag vill bli av med... ) och då genom att gå på viktväktarna samt röra på mig mer.. Simma mm. Så är det någon som vill hänga på så hojta till..

God jul på er alla iallfall..
    Själv ska jag ut och fixa sista julklappen .. Till peter.. Mn jag vet vad jag vill ha så det bör inte ta sådan tid..

Anna med sina tre vilddjur varav en sover...

• Nika och Noel

Hej!
    10 kg här med så jag hänger gärna på.

• Dessie

GOD JUL!!!!

Michanna: jag skulle behöva bli av med några kilon.

• Tilda05

Michanna + alla andra intresserade:

Jag är redan med i vv! Och tycker verkligen ni ska gå med. Jag gick med i slutet av oktober och hade i början av december gått ned 6 kilo!

Har man varit med i vv tidigare så kan man kanske bli lite besviken, man får nämligen inte lika mkt recept som förr. Det är ju synd, men man kan ju alltid köpa deras böcker.
    Eller "tänka" om sina gamla recept.

Ammar ni?

Det gör jag och då får man äta extra mkt, men andå gå ner bra i vikt!!!!

• Dessie

Tilda05: nix, ammar inte. Är det bra recept eller är det recept på "bläääääääää-mat"?

• Tilda05

mkt är gott och mkt är just bläääääääääää-mat. man får sålla lite.
    Men jag "tänker" ofta om min vanliga mat.
    Tex köper falu korv med mer kött i och mindre fett.

Men som sagt det är nästan inga recept som man får längre...

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!