• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

God fortsättning allihopa..

här sitter man och är heeelt slut.
    har fått något som liknar vinterkräksjukan.
    kräkts och varit dålig i magen hela dagen..
    inte fått i mig något alls förutom lite vatten..

blääää.
    vill ju vara frisk imorgon ju...

• Michanna

Hejsan på er..
    Själva har vi tagit paus...
    Maken är hemma och varit sjuk i 2 dagar.. så att sitta här har inte blivit av...
    Var i stockholm i onsdags och hämtade blöjprover.. Vad folk det är i storstan nu...
    Kom överanskande nog på tåget... ( MEd syskonvagnen allstå.. )
    Men det var inte det lättaste...
    väldigt trött av mig då thomas har bestämt sig för att vakna kl 3 och leka....
    för att sedan gå upp runt 7 då erik bestämmer sig för att gå upp...
    ERik ja.. min lille kille som blir 2 år här på måndag...
    Så vi firar födelsedagar mest just nu...
    Ska dock fira erik och peter nästa helg då peter även fyller år nästa vecka...

Sist men inte minst.. ARWEN... Grattis till lillkillen.. vad glad han ser ut...

Gott nytt år på er alla...

• mia1980

Gott nytt år på er alla!!!

Jag har farit ner till min familj i Skåne. Här finns det just nu MASSOR med snö.

Hur är det i Enköping???

• Nika och Noel

Gott Nytt!
    Vi har haft fullt upp me dbesök....återkommer om ngn dag. ha det

• Dessie

SuperMia1980: MASSOR av snö här oxå. Meterologerna har varnat för snökaos under nyårshelgen.

• MOLLYS

Har ni alla övergivit tråden!? Var är ni?
    (Hittade tråden här om dagen och har försiktigt kollat runt hos er. )

Ha det bra!

• tesslita

jag är kvar här
    hej allihopa.
    nu har magsjukan släppt och ÄNTLIGEN så har jag börjat känna sparkar!
    iallafall tror jag att det är bebisen för hela magen rycker till rejält ibland

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!