• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

Usch, hörde nåt hemskt i förra veckan - grannen ovanför var ner o fikade. Hon sa att då dagen innan när hennes kompis var på väg till jobbet (jobbar i Stockholm och åker tåg) och satt i tågvagnen som sitter ihop med loket så hörde kompisen att lokföraren SKREK "NEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJ" och tåget började bromsa. Efter 500 m stannade tåget och det var en som hade stått på spåret och blev påkörd av tåget.

VILKEN J***A MARDRÖM FÖR LOKFÖRAREN!!!!

• Nika och Noel

Tyvärr sånt som händer. Så ego av de som tar livet av sig att göra så. Har hört att det är vanligt att de ofta ler också mot föraren så det sitter kvar på närhinnan. En av mina släktingar är lokförare och har varit med om detta sjäv. Som tur är får de psykologhjälp.

• Dessie

NikaochNoel: ett par bekanta till min mormor & morfar har (hade) 2 tvillingpojkar. När de fyllde 15 år i början på 80-talet fick de varsin moped. Den ena pojken skulle provåka meddetsamma. Han åkte över en obevakad järnvägsövergång, såg inte tåget för det var en liten kurva och lokföraren såg inte heller pojken.
    Gissa hur det slutade???? Pojken & mopeden drogs med under tåget i 1 km. Det värsta var att lokföraren var kusin till mamman och dom umgicks en hel del.
    Gissa om han var helt knäckt!! Men han fick bra psykologhjälp.

Detta som hände i förra veckan var i närheten av Grillby.

• Dessie

Bara idag & i morron kvar - sedan JULAFTON!!
    Vad ska ni göra då? Min svärfar + min mamma & syster kommer hit då.

• tesslita

Här bär det snart av mot Sthlm!
    ska fira med mina föräldrar och hela släkten nästan.
    har gjort det varje jul.
    sedan dagen efter julafton så är det ju min dag.
    min 24 års dag.
    ska vara kvar i sthlm då med och träffa massa vänner o släkt igen
    så det blir mycket att vara social framöver.

• Dessie

tesslita: GRATTIS!!!! i förskott. Hoppas att deu får en bra jul & födelsedag!!!!

• tesslita

Dessie: åh tack så mycket.
    hoppas ni får en trevlig jul!

• tesslita

idag var det förresten INGEN höjdare att gå ut på stan.
    var och handlade lite färgtoning på åhlens och det var smockfullt med folk överallt!
    gillar inte när det är så mycket folk.

• Dessie

I morron är det nog en hel del folk i affärerna. Vi var på ICA Maxi i tisdags (när barnbidraget kom) och julhandlade - då var det lagom med folk.
    Min man var där igår och då var det mycket folk.
    Idag var min man på Västerhallen och då var det massor.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!