• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Haanna

Tesslita - Ska bli kul att träffa dig lilla gumman Längtar verkligen!!

Nu ska jag fortsätta leta vagn *ler*

KRAMAR

• Michanna

Nu är snart denna dagen slut..
    Tur det.. är så less just nu...
    mina egotrippade föräldrar ringde igår kväll och sa att dom inte kommer idag för att det snöade så.... och här satt jag med en nybakad kladdkaka för att bjuda dom på idag..
    Nåja.. Vart firade med frukost på sängen och små blöta pussar av barnen....
    fick en present av peter. ( nya örhängen... )
    sedan kom svärfar med sambo över.. Dom hade inget för sig utan ville låna michaela med sig över några dagar.. och när dom fick höra att mina föräldrar inte ville komma så stannade dom på fika... Fick även present av dom. ( vilket jag abosolut inte räknat med.. )

Nä nu ska jag gå och dra täcket över huvudet... Syns imorgon på er ...

Anna.. ( som vart 29 år idag... )

• Sodaspring

Grattis på födelsedagen Anna!

Tesslita; Jag och Klas är hemma med Anthony hela dagarna. Jag träffas gärna och fikar någon dag. Jag är också relativt ny i enköping och känner inga, förutom Klas och hans familj då. Blir mest att jag åker till sthlm när jag ska göra något.

Ha det bra.

kramkram

• Rävelina

Tesslita: Jag pluggar ju om dagarna så det hade vart kul att ha nåt att skylla på för att jag inte sitter med näsan i böckerna.. Eller rent ut sagt; jag fikar gärna nån dag!

Michanna: Grattis i efterskott! Hoppas det blev en fin födelsedag trots att dina föräldrar inte dök upp.

• Hälla

Tesslita: Jag träffar gärna dej o fikar nån dag, jag är oxå hemma hela dagarna *längtar*

• Nika och Noel

Michanna: grattis i efterskott! Själv fyller jag 30 år idag, så vi får se om ngn kommer ihåg mig. Blev uppvaktad av föräldrar igår, samt svärföräldrar, men syskon kvar samt vänner..... Förra året glömde min syster bort mig

• Malwa

Stort grattis på födelsedagen Nika! hoppas att du får en jättehärlig födelsedag med massa tårta och presenter!

Själv ska jag ta mig till farbror doktorn för tredje gången på två veckor, hoppas på en ny pennicillinkur så jag blir riktigt frisk den här gången.

Är det någon av er som vet hur pluto har sina åldersindelningar? (öppna förskolan) vilken dag det är vilken ålder alltså?

• Nika och Noel

Hej!
    Jag kommer inte ihåg Plutos tider, men har för mig att tis samt tors em var babyöppet. Men som sagt jag kan ha väldigt fel. Vi får ta och gå dit i höst när vi båda är hemma. Krya på dig Malwa.

• Dessie

tesslita: jag är ju oxå hemma hela dagarna så jag fikar gärna.

• Michanna

kan absolut tänka mig hänga med på en fika...
    Särskilt nu när erik snart är inskolad och då har jag ju bara thomas att tänka på...

Det är ingen som har en ståbräda över i gömmorna ????

Anna

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!