• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Rävelina

GladaVirre: blev så osäker på om det var du, men nu är jag säker på det.. Jag satt med Johanna vid datorerna.

• Dessie

GladaVirre: Jo, jag vet att jag kommer in överallt *fnissar*, men det jag tänkte på var om det bara är "fjortisar" på ett ställe så är det ju inte så kul när man är 30+ *ler*

• GladaVirre

Rävlina: ok känner du johanna oxå=) Men hejja nästa gång!!

Dessie: imorron ska jag och några vänner gå till Joar det har ny premiär imorron då dem fått nya ägare. vi fick biljetter till mat och dryck så avröfr inte?.. Men annars är nog Maja bättre om man vill ha lite äldre. Hörnan kan det lätt vara runt 40/50 åringar. Men ni kan ju gå runt lite..=)
    Det ska bli kul att gå ut imorron..:D Hoppas ni får det kul!

• Dessie

GladaVirre: nja, 50-åringar, nääääääää, så gammal är jag inte *fnissar*

• GladaVirre

nää precis!! Men testa,. Hörnan är gratis också..
    Jag vill igentligen gå till Maja,. får se. vi kanske syns där isånna fall!

• tesslita

usch joar har jag svårt för.
    känns bara som det är små ungdomar där..
    man känner sig ju gammal där..

däremot majas tycker jag starkt om
    lite blandade åldrar där.
    inte för gamla och inte för unga

virre: har mailat dig.
    om du skickar ditt kontonr igen ska jag göra överföringen sen.

• tesslita

usch e så less på att vara såhär stor..
    det gör ont och är jobbigt bara..
    men men.. får stå ut 10 veckor till..kanske mindre beroende på hur det blir med snittet..

längtar mycket nu tills att slippa denna mage.

• GladaVirre

mmm,. jag vill till maja.. men nu har vi middag o dryck på joar gratis imorron,. men vi får se.
    tess har mailar tillbaka=)

• GladaVirre

Hejsan! Det gick OK på provet!! Och nu ska jag fixa för mina vänner fårn Jakan kommer,. ska bli såå kul ska tänka på er lite också
    Kraaamar!!!

• tesslita

virre: härligt att provet gick bra.
    du får festa lite åt mig med

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!