• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Nika och Noel

Jag söker en tvillingvagn max 3000 kr el nåt samt en ny bilbarnstol för Noel när han får suskon får då får den gå över till h*n. Ngn som kan rek nng stol. Han har Volvos originalstol nu och vi har babyinsats till den.

• Hälla

Nika: jag har en Britax freeway som visserligen har några år på nacken, det är en 98, men den är hel o okrockad så klart.
    Den passar 0-25 kg o är bakåtvänd.
    Hör gärna av dej om du är intresserad.

• GladaVirre

hejhopp,. här har ni blivit gamla ser jag Grattis båda 2 !!! Anna, du sa ju inte idag att du fyllt år!

Tesslita: Jag såg ditt mail, svarar nu
    Just NU har jag ingen tid att fika alls, har en massa prov nu på G, och att sitta o fika med Alex nu hade jag blivit tokig av...puhh.. Jag är ingen "fika människa" speciellt inte när man måste springa efter en liten bebis så han inte drar ner andra kaffekoppar. Jag tycker det fattas ett "barn fik" här i stan Dåligt tycker jag..

Idag fick jag tillbaka internet igen, skönt!! Och så fick jag mina klädeer från Halens, det vart strålande!!

Nää nu måste jag plugga,. ahr som sagt prov i HTLM koder imorron.. såå roligt att meorera sånt..not..kram på er!!

• Nika och Noel

Hälla: tack, men nej tack. Jag är inte intresserad av en sån gammal bilbarnstol för den komme rju anv några år och då hinner den bli över 10 år gammal viket inte är säkert. Ska leta vidare..... eller så köper vi en ny. Vagn är jag fort kluven till. Ståbräda, sittstol, eller dubbelvagn...??? Om båda sover middag lär man u behöva en dubelvagn men annars kasnke en sittstol eller tom ståbräda gäller.

Virre: dagis känns bra. Fröknarna verkar bra och så fort allt blivit lite finare kanske det känns tipp topp. De komemr vara ute alla fm, frågade idag och det känns ju bra. En av anledningarna till att vi bytte faktiskt. På Noels gamla dagis var de ute en fm i veckan. Lite lite kan jag tycka!

Michanna/ Virren: Vad tycker ni om de andra föräldrarna? Bra?/Ngt ni reagerat över? Kanske inte så smart att de det här om det skulle vara ngt, men men tänkte bara ifall ni reagerat på ngt. Ngt annat som ni tycker är bra/dåligt?

Allmänt: fika är svårt här med. Tänkte åka till Uppsala på torsdag efte dagis och kika lite på IKEA samt bokrean....Noel hänger givetvis på. Somnar nog i bilen dit - hoppas jag....

• Dessie

Har lite "krogfrågor": entréavg. + vilken åldersgräns är det på Svarta Maja + Stattshörnan + å29???????

• Malwa

Dessie det är olika, olika gånger beror på om de har ngt evenemang!
    Ålder på maja är 23, på hörnan har jag för mig att det är 20 och Joar vet jag faktiskt inte,
    Om ni ska äta så betalar ni ju ingen entre annars brukar det kosta från ca 60 - 120 kr på joar och maja. tror inte att det kostar att gå in på hörnan! gjorde inte det sist jag var där iallafall ( i slutet av sept)

• Rävelina

GladaVirre: Var det dig jag såg på Komvux idag? Blev så osäker. Hade för mig att du har långt, blont hår? Skulle isf varit vid datorerna vid lunchtid ungefär..

• GladaVirre

Dessie: du kommer in överallt,

Rävlina: jo jag har mörkt hår nu Varför kom du inte fram? vart satt du? såg jag dig?? ,. hehe

Nika: det går ju kalas Fan va bra det blir asså!! Åh va glad jag är att jag inte tog dagmamma.. detta är 1000 ggr bättre,. vilka fröknar också.

final i topmodel nu!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!