• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

Nån av er som har varit på Svarta Maja? Jag & gubben min har aldrig varit där och som sagt så funderar vi på att gå dit den 25:e.

Åldersgräns (ja, vi kommer väl förmodligen in *ler*)? Dansgolv? Serverar dom mat eller bara alkohol? Pris på alkohol - är det som andra "ställen"?

• tesslita

Dessie: jag har varit på svarta maja några gånger.
    men nu har jag inte varit där på ett tag pga magen o så
    vet inte hur det är nu men förut serverade dom mat och sedan hade dom ett stort dansgolv.

tror att priset på alkoholen där är som på de flesta andra ställen.
    inte för dyrt och inte för billigt

hoppas ni får det skoj.
    vi hade kunnat hängt på om det inte var för att sambon min planerat att dra med mig till sthlm den kvällen

• Nika och Noel

Hemma på lunchen har idrottsdag idag! Försöker äta en baguette med tonfisk - bläääääääääää. Mår så illa. Snart sportlov bara två dgr kvar sen ledig en hel v och då fyller jag 30-år....

• Haanna

Grattis i förskott Nika

Hej alla *ler*

Hur mår ni!? Det var ett tag sen.

Jag våldgästar Enköping den 28/2, och finns det nån som har lust att hjälpa mig klockan 09.30!?, Ska nämligen till BM och kolla mig lite och jag måste ju ha Linnea med mig. Men hon sitter ju inte direkt still numera *S* Så om det är nån som skulle vilja följa med och hålla henne sällskap vore det toppen, annars går det nog ändå skulle jag tro *ler*.

Hoppas alla får en bra helg!

Kramar Hanna & Linnea

• Gull Mamman

hejhej..

e det nån som vet ifall de har öppnat öppna förskolan vid västerleden ?
    vilka tider har de öppet ?
    *kramar*

• Michanna

Gullmamman..
    dom har öppnat och har öppet som tidigare..
    allstå mån-ons 8,30-11,30 13-1600 Men tisdagar 13-16 är det för bebisar under året
    Torsdagar 8,30-11,30

• Dessie

GullMamman: Jodå, ÖF har öppnat nu på Västerledsskolan. De öppnade den 18 januari.
    Öppettider är: månd, tisd, insd & torsd 8.30 - 11.30 och då är det för barn upp till 5 år.
    Månd & onsd 13.00 - 16.00 oxå för barn till 5 år.

Tisdagar 13.00 - 16.00 är det för barn upp till 12 månader (alltså "småpluttar").

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!