• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

Jag ahr verkar hund eller katt,. så det finns inget att vara allergisk mot här Dessie Men ha du hand om det

Nika: Finns det väl 4 böcker ute av han nu? Även hans bror har skrivit hans variation av händelsen. Kan bli intressant, ska väl ner till biblioteket och jaga lite. Jag läser inte böcker annars, gillar inte o läsa låånga böcker. Det måste vara läskigt och verkligt.. Oroligt att jag läste ut den här, men hur kan man låta bli? Jag ska försöka börja med flera.

Dessie: nope vi kan inte haka på, vi ska ut tillsammans (jag o patryk), när min lillebror+ hans tjej kan passa, då hade vi tänkt åka till västerås eller nått. Det är nån helg nästa skollov...
    Men ni får ha det såå kul Tänkte ni på Maja eller?

• Dessie

GladaVirre: vi kan ha loppisen hos dig, visste inte om du har katt eller "nåt"
    Vilket datum kan ni gå på krogen? Skulle vara roligt om så många som möjligt vill/kan följa med.
    Jo, tänkte på Svarta Maja.

• Michanna

Dessie.. Kommer inte kunna följa med säger jag på en gång..
    Har ingen barnvakt. Så som sagt var se om mina föräldrar ids att ta sig hit nästa helg och fira födelsedag.

Nu ska vi snart äta middag. ( HUNGRIG !!! )
    och i morgon är det skola och öppna förskola som gäller...
    Någon som ska hänga med till kyrkans öppna ???

• GladaVirre

Dessie: ok sa till patryk att vi inte längre skulle ha här nu..heh.. När jag sa att vi skulle ha någon annanstanns så suckade han lättat, så det känns dumt att säga det igen.
    Men jag o Patryk kan inte följa med er ut, för vi ska ut tillsammans, först middag och sen ut. Men hoppas ni får det kul

MIchanna: grattis!! , Nä inte till kyrkans, jag är inte alls kristen. Känns lite dumt att gå dit då..Men jag går nog till Plutos idag..

• GladaVirre

hmm nu blev det lite fel där uppe=) ooops

• Michanna

Virre.. Tänkte dock gå till pluto i morgon eftermiddag..
    Ska hämta michaela ändå vid 15,20 tiden på badhuset.. så då passar vi på att gå till pluto på eftermiddagen..

( Varför kan dom inte skotta snö ordenligt i denna stad... Vill ju kunna komma fram över övergångsställen med syskonvagnen.... !!! )

• Hälla

till alla härute:

ha en bra alla hjärtans dag

• tesslita

Glad Alla Hjärtans Dag allihopa!

• GladaVirre

michanna: jag är i skolan nu, så jag kan inte komma dit. =( Endast måndagar som jag kan gå på ÖF..

Idag är jag faktiskt väldigt seg i skolan,. första gången.. Siter o vänta på att få gå hem till familjen.. ska ha en toppenkväll med min älskling ikväll när min andra älskling lagt sig

Trevlig Alla Hjärtans Dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!