• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

tesslita: har kollat igenom kläderna som vi inte har ställt ner i källaren ännu. Det är 12 plagg i dessa strl: 56, 62/68, 68 = långärmade tröjor, byxor, strumpbyxor, kortärmade body + en pyamas som är i strl. 3 - 6 månader.

Du kan få alla 12 plaggen för 30 kr.

• Nika och Noel

Anna!
    Samma barn som ätit i tprs fredags äter på måndag. V iandra har samam tider som nu 9-11, men går det bra på måndag ska fler få äta på tisdag. De räknar med ett bakslag under helgen så vi får se om det blir några. Hoppas ju på Noel *ler*

• tesslita

Dessie: jag kan ju kika på dom vid nästa träff.
    men egentligen så har jag kläder så de räcker i de storlekarna.
    men som sagt kikar gärna på dom

• Michanna

Läset i enatidningen igår att det kommer att öppna ett lekställe här i enköping nästa helg. Vid jysk..
    Kanske ett ställe för våran nästa träff ? om vi ska ha med barnen dvs...

Ha det så bra med er alla..
    anna som ska till uppsala idag...

• Hälla

Hallå, vad är det för träffar ni går på? har jag missat nått, eller??? *ja vill oxå va me*

• Michanna

Hälla.. Vi har inte haft mer än en träff. ochden var hos dessie..
    Utan jag tänkte att vi skulle kunna träffas just med barnen också...
    och vad mer ställe passar det än ett sådant som barnen kan leka på medans vi pratar...

Anna

• Haanna

Jaha så ska man till Enköping på tisdag då.
    Ska bli kul och få träffa dig Tess Längtar verkligen.

Hoppas alla har det bra.

• GladaVirre

michanna: är det nått fik också eller baar lekplats? Finsn massa lekplatser ju som man kna frysa på..

Alex är sjuk blev det igår/idag.. förkylning från dagiset. Första sjukdommen på HELA höset och vintern.. så detta e lite nytt för mig. men jag klagar inte, har haft tur.

Nu har min kompis åkt hem idag.. fy tusan så kul vi hade ute!! Ska lägga upp en bild sen.. maja var ju stängt, men det var väldigt kul på dme anda ställena!

• GladaVirre

Hälla: vi har träffats under förra sommaren,. vi var ganska mycket nere vid hamnparken.. den är bäst.

• GladaVirre

har lagt in bilder på min nya frilla i galleriet nu I like it!

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!