• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

senare i sommar kan jag också vara med på träffarna med våran lilla sessa

• GladaVirre

Jo det var mysigt i sommras,. det blev några träffar då, det va så lätt att bara gå ner när man kände för det 8viste ju när ni skulle vara där), och som du sa Nika,. inga jäkla overaller..
    Det blir mycket jagande i sommar

Jag fick min alla hjärtans dag present IGÅR, han gör likadant med julklapparna, köper han nått kan inte inte hålla sig längre än 3 timmar, sen får han spunk
    Så nu har jag 12 nya sommarplagg!! Och Alex fick 2 Linnen och en keps Han har aldrig köpt någon Alla Hjärtans Dag present innan,. så nu slog han väl på stort.

Min kompis Sara från bålsta, kännt henne sen 13 års åldern, hon ska flytta hit (till nått hus lite utanför enköping), dem har också fåt plats på Hinden Då blir det 5 barn från enköpingstråden(hon kommer nog hit snart)

Hoppas ni får en bra helg, vi ska väl ner till simhallen sen får vi se, först o främst vill jag sooova länge

• Nika och Noel

Virren: Vem är hon på fl då? Har du hört ngt mer från Hinden? Jag fick infon via mejl men hur har ni fått veta tiderna? eller jag har inte fått veta några tider, men att det är uppskjutet. Hört ngt om föräldrarmötet? Det skulle bli ett på fredag nästa vecka....
    ...dags att återgå till jobbet.

• Michanna

fick reda på igår att det kommer vara ett möte på fredag. Kommer troligtviss få papprena i dag eller på måndag. ( maud satt och skrev dom igår när hon ringde ( av andra skäl )

• Nika och Noel

Tack då Anna! Ses vi på fredag då ska bli kul att se vem du är......

• GladaVirre

yes synes på fredag

hon heter zarizen här på fl

• GladaVirre

åhh så underbart väder det var idag.. kom in nu för sovpause Alex sov till 9.00 idag också... underbart. Nu ska jag läsa klart min bok! Sååå hemnsk, men bra.

• Michanna

Virre.. Vad läser du ???

Har ni fått något brev ännu då angående hinden ??

Själva har vi farit runt i enköping sedan kl 12. ( HM, Bilvalet,ica, Munksundsskolans idrottshall,tobaksaffären, Peter jobb, willys, munksundset igen.. ica här hemma. )
    Michaela har varit på kalas i munksundsskolans gymnastiksal. Tittat på en större bil, handlat femtioelva olika saker..
    trött är jag nu...
    Middagen blir hemmagjorda hamburgare....

• Nika och Noel

Hej o hå!

Ja vi har fått tiderna nu. F-möte på fredag kl 1o:30 resten får vi då.

Bredbandet har legat nere, men nu har jag lagt upp en bild på min mage oxå i v 8+2 om ni vill kika.....

Dags o handal lite mat - kanske lite pizza???

• GladaVirre

jag läser "Pojken som kallas Det" av David Peltzer.. alla har väl hört talas om den Men jag har inte läst den förän nu... läste ut den här på 2 dagar, så nu måste jag ha dem andra böckerna!!!

Det har varit en bra dag, det kom en massa folk från Bålsta, va ute o lekta med Alex, hade lite disco, åt mat och semla, kollade på Gilmore Girls (avsnitt från USA), och nuu ska jag sova, det var min dag det..

Ska vi ha en till köp/byt/sälj dag då?? Det var ju en del som missade...Vad sägs??
    Kan höra med sambon om vi kan ha den hos mig,. vad tycks??

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!