• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Michanna

Simhallen var okej för mig .. Dvs om man kan låna någons ögon....
    Det är ibland tufft att hålla koll på två små....

Annars är jag helöppen för förslag...
    Helst dock att inte sitta still på ett kafe.. ( men två små.. = mardröm... )

• GladaVirre

michanna: jag e inte heller fika människa.. skulle vara det i västerås.. men om alla ska dit???

hmm *tänker*

• tesslita

ååh jag orkar inte mer nu
    har så djävulskt ont...
    börjar misstänka att det mer troligt är den där ischias nerven som är i kläm.
    för det gör bara ont på den där punkten precis där rumpan börjar på vänster sida
    långt in...
    känns som en kniv sitter där och vrids om vid minsta lilla rörelse.
    kan inte ens ligga still i sängen utan att det gör jätteont..känns som nått "mosas"..
    känns hela tiden som jag ska tuppa av av smärtan..

kan inte stå, gå eller ligga eller sitta, gör även sjukt ont när jag sätter mig på toaletten, reser mig upp, böjer mig eller bara står still...

dumma...
    känner mig så handikappad

• Nika och Noel

Jag föreslår Myrstacken i Västerås! Ska finna ngt i uppsala i Boländerna också. Kolla myrstackens hemsida.....

• Dessie

GladaVirre: bar att du hittade skorna - jag kollade överallt men hittade inga.

• Dessie

Ang. träff - om det blir simhallen - min mage är INTE riiiiiiiiiiktigt bra ännu.
    Åka iväg nånstans - låter kul men alla har kanske inte råd att åka buss och lilla jag har INTE något körkort.

• mia1980

Träffas ni på vardagar eller helger?
    Jag följer gärna med på en träff någonstan, men kan bara helger.
    Hade varit kul och se hur nårga barn har växt och träffa dom nya i denna tråd.
    Börjar ju bli några här nu...

Har ni testat nya betaversionen av familjeliv än?
    Jag har och tycker den är snyggare än förra.

• Dessie

SuperMia1980: vi har bara haft 1 träff ännu - och det var vår loppis i lördags.

• Nika och Noel

I sommras träffades Virren, jag, Super Mia och HAnna men tror även glasfisken var med. Det var kul och så mkt lättare att bara ta en filt och dra till parken än att planera in overaller mm. Ser jag fram emot igen till våren om ni vill...

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!