• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

GladaVirre: jag är gärna med på en till köp/byt/sälj dag!
    låter kanon

• Michanna

Virre...
    Kommer också gärna men det är beroende på. Har du katt/hund ???
    är tyvärr allergisk vissa djur..

Själv är jag totalvaken.. Thomas har nyss lagt sig igen för natten men själv har jag vaknat förmycket..
    Idag ska vi titta på michaela som har sista lektionen i skridskoåkning..
    ( skönt jag får igen söndagsmornarna.. MIN sovmorgon....)
    Sedan ska vi till svärmor och hälsa på.. Kan inte åka nästa vecka då vi ska ha födelsedagsgäster då ( Tror jag. om mina föräldrar ids att ta sig hit till enköping för lilla mig.. )

• Dessie

Michanna & tesslita (+alla andra förstås): jag funderade på en loppis i tyo april/maj nån gång.
    Eftersom både jag & Nicklas (vår pojke) + Michanna har allergi så vad säjs om att ha loppisen hemma hos oss igen? Eller nåt annat förslag?

• tesslita

Dessie: i april/maj kan bli lite tight eftersom min bebis är beräknad då så för min del kan det bli svårt att ses.
    men annars lät det ju bra

• Dessie

tesslita: minnet bra men kort *ler* I mars eller juni?

• tesslita

Dessie. Mars låter kanon tycker jag.
    man vill ju inte vänta förlänge med att träffa er toppentjejer heller
    var ju så trevligt sist.

• Dessie

tesslita: då ska vi försöka fixa det.
    Självklart så finns ju dom bästa tjejerna på Familjeliv *fnissar*

• Dessie

TILL ALLA: jag & gubben min tänkte "gå ut" lördag 25 februari.
    Nån som är intresserad av att följa med? Ta gärna med era "gubbar" oxå (om ni har barnvakt till era småttingar), så att gubben min slipper prata med bara "tanter" *ler*

• Nika och Noel

Åh kul med loppis igen! Tänk på att tvillingklubben har ngn gång i april, den första tror jag, så ni inte tar samam dag

• Nika och Noel

Virren: ojek böckern aha rjag med läst. Alla tre. Läste ut dem på bara några röda, så jag tittade i min hyla efter de andra två till dig men hittar dem inte. Ett svagt minne säger miga tt jag lånade ut dem i GBg till några elever som också blev frälsta och det är typ två år sen så jag lär ju inte se dem igen. Påtors nästa vecka börjar bokrean då ska jag till uppsala. Ska köpa Corinne Hofmans forts på den vita massajen - den vita massajens dotter. Den är så bra så läs. Kan tipsa om många självupplevda böcker då det är typ det enda jag läser. En Geishas memoarer. Som stilla vatten av Jennifer Lauck. Hon går gm tavlan ut ur bilden av Johanna nilsson. Säljs nog på rean.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!