• SamsonS

bebis juli 2011 =)

Hoppas också in här om det är ok? :)

Väntar mitt första och är beräknad till den 31:a Juli. Blev flyttad nästan 3 veckor vid RUL, så vi ska på ett till den 3/3 :)

Jag bor i Laholm och pluggar till USKA :)

Pyret beräknad 31/7-11 <3
  • SamsonS

Vi har också renoverat vårt lilla radhus, precis blivit klara med allt, helt underbart att ha allt färdigt tills liten kommer:)

Så skönt att inte må illa längre och fått tillbaka matlusten, någon som fortfarande mår d

• SamsonS

Vi har nytt rul nästa torsdag, ska bli mysigt att se lilla "Sprattel" igen :) Vi ska inte ta reda på kön. Sambon vill inte så han får bestämma, men jag tror ändå att det är en liten kille i magen. Möjligtvis en Oliver eller en Elvin :)

• SamsonS

Momii: var på ett för två veckor sen, men var inte alls så långt gången som vi trodde. Blev flyttad 3 veckor så därför ville dom göra ett till för att va helt säkra på att allt är ok :)

• SamsonS
    Momii skrev 2011-02-25 12:06:48 följande:
    Rul idag!{#emotions_dlg.flower} Allt såg fint ut och bebisen ville verkligen visa sig! Det gick så fort så det blev tid över att göra en noggrann kontroll av hjärtat! Tror det blir en flicka till här, såg ut så. Vi fråga inte om att få reda på kön men vid kontroll runt lårbenen så skymtades nog en "hamburgare".Hjärta

Bebisen vinka åt oss, boxades en del och hade hicka! Fick ett par bilder där h*n suger på tummen.
    7 bilder fick vi med oss hem!

Gick upp hela 23 kg med tösen, blir säkert mer den här gången. Viktenuppgången skena iväg när jag sluta jobba och bara gick hemma. Nu är jag mammaledig så risken är stor att det blir mer den här gången tror jag.
    Så härligt att allt såg bra ut Glad så mysigt!
  • SamsonS

Ni som väntar erat första, eller ni andra också för den delen Tungan ute När började ni känna buffar från bebisen och hur har ni moderkakan?

• SamsonS

Så olika det är :) jag började känna lite vibrationer för några veckor sedan (är i v 18 nu) men den senaste veckan har jag börjat känna små buffar lite då och då:) mest på kvällen när jag lagt mig ner. har också moderkakan i framvägg.

Det är kul när man känner att det faktiskt "bor" någon där inne :)

• SamsonS

Om tre timmar är det dags för ultraljud igen. Ska bli så roligt att se pyret en gång till! Glad

Svar på tråden bebis juli 2011 =)