bebis juli 2011 =)
Ultraljudet gick kalas! Allt såg fin fint ut och det var en galen bebis i magen
Fick därför inga jättebra bilde, lägger upp de ikväll när jag är hemma igen!
Blev flyttade denna gången också, men åt "rätt" håll, så nytt BF 25/7 
Ultraljudet gick kalas! Allt såg fin fint ut och det var en galen bebis i magen
Fick därför inga jättebra bilde, lägger upp de ikväll när jag är hemma igen!
Blev flyttade denna gången också, men åt "rätt" håll, så nytt BF 25/7 
Den dåliga kameran pajar bilderna men här här vårt lilla pyre i v 19+2

vi bor iaf i samma län haha
Var visserligen att par år sedan jag hade egen häst nu men ändå. Haft en del foderhästar genom åren också. Har ridit lite till och från under hösten men min rygg är inte så pigg nu sen jag blev gravid så det får bli en paus nu
lite tråkigt, men vad gör man!
Men det är några år sedan nu. Blev lite för dyrt när man flyttade hemifrån
Men nu saknar jag det som tusan! Var på gång att börja tävla ordentligt i dressyr när jag hade min egna, men efter många om och men fick han inte fortsätta livet här längre pga en långvarig skada i ena frambenet, tyvärr, så sen dess har jag inte haft någon utan bara hjälpt en kompis lite då och då med hennes pållar.
Hur har ni det med foglossning & "skit?
Kunde knappt komma ur sängen i morse för jag hade så ont av foglossning - antagligen pga min jakt på Pringles igår kväll MEN det här hör absolut INTE till min plan...
Men sen går det över efter någon dag tills jag anstränger mig lite mer än vanligt igen
Halvtid idag!!! :D shit vad tiden går snabbt!!
Jag har börjat se och känna sparkar utanpå magen nu när jag ligger ner. :) Igårkväll var bebisen helvild där inne och magen guppade som tusan! :P
Jag vet inte hur foglossning ska kännas, men så fort jag ansträngt mig minsta lilla får jag sjukt ont långt ner i ryggen, precis ovanför rumpan typ. Det går går ju över om jag vilar men så himla tråkigt för det räcker att jag får ut och går en pytterunda så har jag ont sen när jag sätter mig ner.