bebis juli 2011 =)
Haha visst är vi! :) och tjockare ska vi bli! :D
Haha visst är vi! :) och tjockare ska vi bli! :D
Annaliz: inte på magen, men en bit på utsidan av mitt lår är avdomnat och har varit i några veckor nu...knasigt. Är väl någon nerv kanske:)
Jag mår jättebra efter en toppen helg i huvudstaden! riktig sommarvärme, så otroligt skönt! Har hälsat på mina två svägerskor vars den ena fick en liten flicka för 3 veckor den, och den andra var beräknad till igår. Så en del bebismys har det blivit, inte dumt alls :D
Någon mer som knappt gått upp något? Är i v29 idag och har bara gått upp 3kg sen inskrivningen... Är det något man behöver oroa sig för eller ska man bara vara glad?
Nu blev jag lite förvirrad och orolig...min BM ringde och ville att vi ska göra ett TUL nästa vecka för jag ligger en bit över kurvan, 29 cm i v26 och 31cm nu i v 29...allt annat ser bra ut, järn, socker, blodtryck.
Många säger också att jag inte har så stor mage för att vara i v 29 nu...men uppenbarligen så har jag ju det.
Har inte oroat mig speciellt mycket under graviditeten men nu blev jag skitnervös. Säkert inget att oroa sig för men ändå...
Vi går på föräldrakurs nu... Var första gången i måndags, väldigt intressant:)
Jag mår ganska bra. Mår liiite illa på morgonen igen och så är jag så fruktansvärt varm! Undrar hur jag ska klara sommaren när det känns såhär redan nu :P
Även att jag läser att många är före mig. Längtar jättemycket tills pyret vill komma ut nu. Nu börjar det bli trångt i min mage så den riktigt vrider och vänder på sig numera så man kan känna ett knä eller en fot sticka ut ibland och det känns hur mysigt som helst!!! Brukar kittla den lite då och då kan jag få en riktig kick tillbaka 
Nu har jag varit på tul pga att min BM tyckte jag hade högt sf mått. Men allting såg toppen ut och bebisen ligger precis mitt på kurvan! Ca 1400g :) hon sa att jag antagligen bara är svår att mäta på :)
Cornelia har vi om det blir en tjej, pojknamn kommer vi fortfarande inte riktigt överens om