• SamsonS

bebis juli 2011 =)

Haha visst är vi! :) och tjockare ska vi bli! :D

• SamsonS

Annaliz: inte på magen, men en bit på utsidan av mitt lår är avdomnat och har varit i några veckor nu...knasigt. Är väl någon nerv kanske:)

• SamsonS

Jag mår jättebra efter en toppen helg i huvudstaden! riktig sommarvärme, så otroligt skönt! Har hälsat på mina två svägerskor vars den ena fick en liten flicka för 3 veckor den, och den andra var beräknad till igår. Så en del bebismys har det blivit, inte dumt alls :D

• SamsonS

Någon mer som knappt gått upp något? Är i v29 idag och har bara gått upp 3kg sen inskrivningen... Är det något man behöver oroa sig för eller ska man bara vara glad?

• SamsonS

Nu blev jag lite förvirrad och orolig...min BM ringde och ville att vi ska göra ett TUL nästa vecka för jag ligger en bit över kurvan, 29 cm i v26 och 31cm nu i v 29...allt annat ser bra ut, järn, socker, blodtryck.
    Många säger också att jag inte har så stor mage för att vara i v 29 nu...men uppenbarligen så har jag ju det.

Har inte oroat mig speciellt mycket under graviditeten men nu blev jag skitnervös. Säkert inget att oroa sig för men ändå...

Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • SamsonS

Vi går på föräldrakurs nu... Var första gången i måndags, väldigt intressant:)

• SamsonS

Jag mår ganska bra. Mår liiite illa på morgonen igen och så är jag så fruktansvärt varm! Undrar hur jag ska klara sommaren när det känns såhär redan nu :P

• SamsonS
    Annaliz skrev 2011-05-10 11:48:10 följande:
    Halloj i stugan!

Har kommit in i v. 30 nu, tredje trimestern och 75 dagar kvar till beräknad förlossning. Känns hur bra som helst Skrattande Även att jag läser att många är före mig. Längtar jättemycket tills pyret vill komma ut nu. Nu börjar det bli trångt i min mage så den riktigt vrider och vänder på sig numera så man kan känna ett knä eller en fot sticka ut ibland och det känns hur mysigt som helst!!! Brukar kittla den lite då och då kan jag få en riktig kick tillbaka

Har fått ansökningspapper om gravditetspenning som jag ska skicka in idag så får jag se om jag får avslag eller inte. Jag vet ju att de är hårda på fk...

Har ni fått någon sommarvärme än?? Solig
    Går också in i vecka 30 nu..känns inte som det var så länge sedan man var i vecka 20, haha. Tiden går väldigt segt men ändå väldigt fort!

Vi har fått världens sommarvärme här nu, och jag känner att jag kommer avlida i sommar fr jag tycker det är riktigt jobbigt redan nu haha Tungan ute
  • SamsonS

Nu har jag varit på tul pga att min BM tyckte jag hade högt sf mått. Men allting såg toppen ut och bebisen ligger precis mitt på kurvan! Ca 1400g :) hon sa att jag antagligen bara är svår att mäta på :)

• SamsonS

Cornelia har vi om det blir en tjej, pojknamn kommer vi fortfarande inte riktigt överens om Glad

Svar på tråden bebis juli 2011 =)