• SamsonS

bebis juli 2011 =)

Att titta på förlossningsprogram med alla knasiga hormoner i kroppen är ju en spännande upplevelse måste jag säga Tungan ute

Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • SamsonS
    Arbetsmyran skrev 2011-03-11 14:09:50 följande:
    Jag tittar så sällan på tv men såg "En unge i minuten" i måndags...Är det många sånna program?? Vilka dagar?
    Förlossningskliniken går på förmiddagarna på tv4 fakta också tror det går varje dag men är inte helt säker, det gick idag iaf, vid 11 tiden kan det nog vara :) Och så tittar jag på en unge i minuten med :)
    Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • SamsonS

Vi har nog bestämt oss nu. Har inte varit överens alls tidigare men nu så:) blir det en pojke kommer han få heta Charlie, om det är en tjej blir det Cornelia :)

• SamsonS

Hehe såklart inte! det är en italiensk dessert med en speciell färskost och kex, kaffe och egentligen mandellikör :)

• SamsonS

Jag vet men bor i ett pyttesamhälle så allt har stängt :( får väl snällt klara mig tills imorgon ;)

• SamsonS

Ja visst är det så! Nu behöver jag iaf inte få dåligt samvete :)

Fick nyss en rätt ordentlig mensvärks liknande kramp typ som kändes en del. Är det något farligt? Har ju lite molvärk fram och tillbaka men inte känt såhär innan. :S

Svar på tråden bebis juli 2011 =)