bebis juli 2011 =)
Har också varit hos BM idag, sf kurvan har börjat plana ut lite nu:) är i v 33
Sf: 32
Blt: 120/80
P-glukos: 5.3
Hjärtljud: 140
Så allt var super! :)
Har också varit hos BM idag, sf kurvan har börjat plana ut lite nu:) är i v 33
Sf: 32
Blt: 120/80
P-glukos: 5.3
Hjärtljud: 140
Så allt var super! :)
Någon mer än jag som har fruktansvärt ont av värmen? Vi har ca 30 grader här idag, får nästan panik för det är så varmt
Klart vi får!! :D idag har jag varit parkerad i soffan med min fläkt :P
Jag har lite små funderingar....min sambo jobbar extra som brandman/sjukvårdare på olika events runt om i södra sverige nu på sommaren. Den 1-3 juli ska han till High Chaparall och jobba. Jag är beräknad till den 25e juli och har sagt att det är helt ok att han åker den helgen, om han kör egen bil upp ifall det skulle vara något. Kör man lagligt tar det ca 2 timmar från Chappis och hem till oss. Nu ringde han för en stund sen och undrade om det är ok att han åker iväg helgen efter också den 8 juli, fast denna gången till Hultsfred som är en ganska bra bit längre ifrån.
Vad hade ni gjort/tyckt?
Jag har en period nu när jag känner mig superkänslig och tar mycket på "fel" sätt och ororar mig för allt! Men när han ringde så kändes det bara som att det var så mycket viktigare att jobba....

Kan vara bra att veta så man inte bli alldeles hispig!
Jättehemskt!!
Sen hade jag en speciell blankett att fylla i iom att jag studerar, som var superkrånglig, så jag hoppas verkligen att allt blev rätt så man slipper hålla på o krångla jättelänge...
Åhh, jag börjar få lite små panik! Köpte för ett bra tag sen ett vägghängt skötbord som vi tyckte skulle vara jättesmidigt, vi hade flera förslag på var vi skulle sätta det, inne på toaletten eller i tvättstugan bland annat. Men nu, när vi ska sätta upp det kan tydligen inte min sambo sätta upp det iaf. I badrummet- han vill inte skruva i kaklet. I tvättstugan- i ena väggen hittar vi inte vart elledningen går (och det kan jag förstå att han inte vill chansa på), plus att han måste ha det så långt som möjligt åt ett håll, men då går det inte att öppna dörren
en annan vägg i tvättstugan- där sitter några krokar att hänga saker på, som tydligen inte går att ta bort (varför vet jag inte, är bara vanliga träkrokar att hänga typ handdukar på), sätter vi skötbordet ovanför dom blir det för högt. Vet inte riktigt vad jag ska göra
precis som att han har bestämt sig för att det inte funkar att ha det någonstans. Och när jag då frågar hur han tycker vi ska göra svarar han att han inte vet, köpa ett annat. Jaha? Vad för annat? Vi har ingen plats att ha ett skötbord på...och har inte pengar just nu till att köpa ett sprillans nytt. Hade sen tanken på att bara ha en skötbädd på diskbänken ute i tvättstugan, men den är liksom lite för smal och bädden för lång...
Känner mig jättegnällig men jag vill ju få färdigt ju