bebis juli 2011 =)
Jag har också i framvägg men min bebis är helvild! Känner ju inga ordentliga sparkar men det buffas mycket. Mest på förmiddagen och kvällen.
Jag har också i framvägg men min bebis är helvild! Känner ju inga ordentliga sparkar men det buffas mycket. Mest på förmiddagen och kvällen.
Jag har också en riktigt pissig dag... Känner mig superkänslig och deppig, har noll motivation för mina studier vilket gör mig stressad och trött. Hade mer än gärna sovit bort hela dagen...
Vår har vi haft här i snart 2 veckor, men i natt kom snön tillbaka. Galet deprimerande!
Har haft ett par ruskigt dåliga dagar och mkt i skolan och har därför varit lite frånvarande ett tag. Men nu är jag på banan igen :) har haft en riktig mysdag med sambon som varit ledig idag, shopping och lunch på stan och ikväll fredagsmys med god mat och film :)
Bebisen har börjat få in en del ordentliga kickar nu och grejar runt därinne mest hela tiden, mysigt!
Vi har ca 8 grader varmt och strålande sol! Helt underbart! Ska strax börja på våffelsmeten. Svärföräldrarna kommer hit på våffel fika senare :) det får nog serveras på altanen idag, hur gött som helst!
Awesom bf 4 juli första barnet
Ofeigur bf 7 juli
Ts Mamma bf 9 juli andra barnet
Jennx bf 12 juli andra barnet
Sanandra bf 14 juli första barnet
nina1977 bf 14 juli fjärde barnet
Assis bf 15 juli tredje barnet
HejHoppDå bf 20 juli andra barnet
Kiira bf 21 juli tredje barnet
Annaliz bf 24 juli första barnet
Limpan bf 24 juli andra barnet
Hattifnatt89 bf 25 juli första barnet
Arbetsmyran bf 25 juli
Bebbe011 bf 26 juli
Momii bf 26 juli andra barnet
Åhh, jag har blivit "moster" :D sambons syster fick en tös inatt vid 3, missade min födelsedag med några timmar, fyllde år igår, haha! Nu längtar man ju inte mindre precis efter sin egen bebis! :P
Någon som vet om det finns någon receptfri hostmedicin man får ta som gravid?
Betyder högt sf mått (eller vad man ska säga) en stor bebis? Någ

Här är kalaskulan i v 26