• SamsonS

bebis juli 2011 =)

Assis: ja det praktiska är väl inte det som jag blev lite ledsen över, utan hur han redan bestämt sig för att det inte funkar. Jag har en skötbädd som jag kan flytta med mig så det är inga problem. :) det blir nog bra till slut!

• SamsonS

Inte för att det skulle ha någon större betydelse kanske, men har haft sån molvärk hela dagen...hjälper inte att vila heller. Annars är allt som vanligt, allmänt jobbigt och tråkigt alltså :P

• SamsonS

Jag har också känt så i 2 dagar nu:) ska till BM imorgon så blir spännande att se om den har fixerat sig:)

Hur mycket ska man känna bebisen varje dag? Min brukar vara väldigt aktiv men idag har det varit lugnt son i graven... Börjar bli lite orolig :S

• SamsonS

Dagens BM besök avklarat:)

Blt: 116/80
    Socker: 3,9
    Blodvärde: 136
    Hjärtljud: 130-135
    Sf:37, pendlar jättemycket :S så blir kanske ännu ett TUL...

Bebisen har även fixerat sig :)

• SamsonS

33 för tre veckor sen...så vi skulle se nästa besök hur jag ligger så får vi se om det blir TUL den 15e.
    Är väldigt glad över att jag sluppit järntabletterna faktiskt :)

• SamsonS

1a juli har jag nästa:) ja precis! Allt var bra på förra ultraljudet och jag är inte så orolig, men som sagt bra att dom hållet koll! V36

• SamsonS

Åhhh....jag blir tokig på f-kassan :( Dom fick in min ansökan om fp den 13/5, och jag har fortfarande inte fått något svar. Så jag ringde dit idag igen och kollade vad som händer. Hon sa att dom har fått alla uppgifter dom behöver, men varför händer det då ingenting? Jag har ansökt from fredag denna veckan, skulle ju kännas bra om man fick reda på vad som händer. För jag menar, om dom enligt dom själva har fått in alla uppgifter som behövs, ska det väl ändå inte ta mer än 30 dagar för att ta ett beslut :S

Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • SamsonS

Annaliz: jag vet, jag är inne och kollar varje dag men det händer inget. Står bara att mitt ärende är under pågående utredning...men ska ringa dit imorgon igen och tjata lite på dom så kanske det händer något. Hade känts så skönt att veta att man får sina pengar så man kan koncentrera sig på annat dessa sista veckorna...

• SamsonS
    Kiira skrev 2011-06-29 20:01:44 följande:
    Nu är jag hemma. med bebis i magen, helt sjukt detta.
    fick två  1/4 dels piller under två dagar, låg i ctg med pinvärkar säkert 7 timmar under dessa dagar. de såg att ja hade värkar  eller pinvärkar.  livmoderhalsen var helt  eller pyttelite mogen när allt börjades men ändå startade de den.  idag  på morgonen var ja sjukt frustrerad o ledsen och de sa att de ska ta en paus dag och skriva in mig på patienthotellet ett dygn, till svar fick dom nej ja åker hellre hem.

så nu är jag hemma. efter mycket om o men kom de en läkare som jobbar på sjukhuset som jag har träffat förrut. han gjorde en egen  vikt uppskattning på bebis o fick den kring 4 kilo.  så efter att han övertalat mig så gick ja med på att  komma tillbaka på måndag för en ev ny igångsättning. men vet dock inte om de kommer funka den gången heller o ja vill verkligen inte bli bemött på detta sätt en gång till.

men ja antar att slemmproppen iallfall har börjat gå redan igår morse, och när den har gått på de två andra kottarna så har dom kommit innom 3 dygn.. så vi får la hoppas på att de startar av sig själv nu då..

Usch din stackare!! Hoppas för din skull att det sätter igång av sig själv så att du har din bebis snart.
  • SamsonS
    Annaliz skrev 2011-07-03 13:07:01 följande:
    Här är vår spjälsäng färdigmålad vit och färdigbäddad. Vann även lite gossedjur på tivolit igår som fick bosätta sig där :) Nu är det bara en mobil som saknas.

Hur är det med er alla nu? Vissa har ju riktigt nära till bf, som typ Awesom imorgon!!
    Vilket snyggt påslakan set! :)
Svar på tråden bebis juli 2011 =)