• SamsonS

bebis juli 2011 =)

Är så jäkla lycklig just nu!!! Skrattande
    Har varit superorolig för att det skulle strula med fk eftersom att jag pluggar och bytte jobb och en massa innan, men idag ringde dom och allt är färdigt och fixat och jag får så mycket pengar som jag hoppades på! Var jätteorolig över att hamna på lägsta. Åh, har varit så himla orolig för detta innan, nu kan jag verkligen slappna av och bara vänta på bebis! Skrattande

Pyret beräknad 25/7-11 <3
  • SamsonS

Annaliz: nej, har sökt från 1juli, i fredags alltså, men jag borde få 27e juli :) det sa hon jag pratade med också. Vad jag har fattat så kan man inte se det förrän någon dag innan pengarna kommer?

• SamsonS

Annaliz: ja det gör jag ju tyvärr, men har inte så mycket att välja på IOM att jag pluggar och terminen är slut...hade inte haft någon inkomst alls om jag inte börjat ta ut dagar. Så hoppas på att liten kommer tidigare så känns det inte lika dumt att plocka ut dagarna ;)

• SamsonS

Jag har också börjat packa :) Eller, är igentligen klar med det jag kan packa ner. Bebisens väska är klar och det jag har kvar till mig är lite kläder,mobilladdare, kamera m.m som jag använder nästan varje dag :)

Känner också att sambon få göra typ allt, eller iaf ute i trädgården.Fast idag har jag iaf hjälpt honom att skura ute på altanen :)

• SamsonS

Jag är galet trött!!! Och det har blivit värre de senaste dagarna. Orkar inte göra någonting här hemma vilket i son tur gör att jag får lite ångest över att det är stökigt,mkt tvätt osv. Skulle det sätta igång vill jag ju gärna inte behöva städa det första när jag kommer hem...

• SamsonS
    Momii skrev 2011-07-07 20:51:54 följande:
    Va avis jag blir på er som KAN sova! Iof har jag sovit min bästa natt ever inatt. Från 01:00- 06:20 då mannen gick till jobbet och sen gick jag å kissa och somna om till 8:45 då tösen stod i sin säng och kasta kudden till mig. Gött att hon sov hela natten som antagligen resultera i att jag sova så bra. Annars sover jag 4h i snitt och har nog gjort det så länge jag kan minnas. Testa att sova middag med tösen för ett par dagar sen, då somna jag istället kl 5 på morgonen och fick gå upp 7:30 med tösen. Efter middagsvilan mådde jag skit resten av dagen så det gör jag aldrig om. Hatar min kassa sömn och har alltid gjort det, önskar att jag var en person som kan sova typ när som och hur mycket som helst.
    Jag kan inte sova hur trött jag än är, eller inte på natten iaf! Det blir verkligen en ond cirkel av allt. Kan knappt hålla ögonen öppna men lägger jag mig går det verkligen inte att somna, hopplöst!
  • SamsonS

Jag undrar en liten sak, tänkte se ifall någon vet :) Är det alltid blod i slemproppen? Har börjat fundera på om min har börjat lösas upp, för varje gång jag går på toaletten och torkar mig är det väldigt slemmigt, genomskinligt kanske mot gult slem....

• SamsonS

Okej, tack för era svar! :) Hoppas det inte dröjer allt för länge innan det sätter igång då också! :)

• SamsonS

Någon som ska/har använt TENS? Jag har lånat en och tänkte börja vänja mig vid den, men är lite osäker på hur jag ska göra. Alltså styrka m.m. Någon som har tips på hur man ska "öva" med den?

• SamsonS

Blev en tur till fl idag pga kraftig huvudvärk. Trycket låg precis på gränsen och hade även äggvita i urinen. Gjorde en ctg också men bebis mådde prima. Blev hemskickad med ordination om att vila, äta och dricka mycket. Blir inte huvudvärken bättre på ett par dagar skulle vi åka in igen för mer prover. Skönt att fått det kollat så man vet hur det ligger till :) så nu kör jag soffläge tills liten behagar komma ut:)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)