bebis juli 2011 =)
Hoppas du får komma hem snart och det inte är någon fara...
Har gjort ett test i min blogg idag - Är det en tjej eller kille i min mage??? Ta gärna testet å kolla ni med...
v.29 idag - känns som att tiden står still just nu....:/
:) Helt sjukt att de kan gå så långsamt som det gör just nu...:P Vill bara komma över 31 så de "bara" är 10 veckor kvar....:P

Momii: Det förstår jag, här brukar veckorna gå fort egentligen men nu har jag legat däckad med feber en vecka å det har varit så jädrans segt, har inte ens orkat gå ut så det har ju nästan varit så man räknat bed sekundrar tills att Pyret kommer...;)
Momii: Ja, jag mår mycket bättre idag - så jag hoppas att skiten har lämnat mig nu...:)
Jag är i princip aldrig sjuk i vanliga fall men sen jag blev gravid nu har jag åkt på ALLT som gått på jobbet, det suger verkligen...:(

Jag tror att jag blir galen snart, förra veckan var jag hemma och var sjuk med feber, hosta och dunder förkylt igår gick jag till jobbet igen, i natt började Skrutt kräkas och har nu spytt var 20:e minut hela dagen typ så nu vabbar jag den här veckan, känns ju lite si så dör med tanke på att man snart slutar i alla fall, bara 8 veckor kvar att jobba nu...