Inlägg från: Ts Mamma |Visa alla inlägg
  • Ts Mamma

bebis juli 2011 =)

Bebbe011 skrev 2011-04-13 07:10:01 följande:
    Hejsan! Just nu ligger vi på bb när vi fått sova har en natt för obs... Fick nämligen sjuk huvudvärk igår och värk i magen plus sammandragningar.. Har +4 blod i urinet. Så dom misstänker urinvägsinfektion som startat igång allt. Hoppas hoppas verkligen vi får åka hem idag. Sovit kanske 1-2timmar högst!
    hur går det för dig??

Hoppas du får komma hem snart och det inte är någon fara...

Har gjort ett test i min blogg idag - Är det en tjej eller kille i min mage??? Ta gärna testet å kolla ni med...
  • Ts Mamma

:) Helt sjukt att de kan gå så långsamt som det gör just nu...:P Vill bara komma över 31 så de "bara" är 10 veckor kvar....:P

• Ts Mamma
    Ofeigur skrev 2011-04-15 15:10:32 följande:
    jaha v 29 idag. Var hos läkaren och fick sjukskrivning fram till den 15 maj. Hon sa att det var lättare att få det beviljat om man har kortare intervaller. Vi får väl se hur dom bestämmer.
    Idag blir det premiärgrillning . Vi ska äta fläskfile ,potatissallad och majskolvar. mums=)
    Här blir det oxå grillning idag!! Men inte premiär - den hade vi får någon vecka sedan...
  • Ts Mamma
    Annaliz skrev 2011-04-15 19:56:04 följande:
    Förresten var jag till bm igår. Sf måttet var 26. Hjärtljud 148. Bra socker och järnvärde. Bebben låg med huvudet neråt. Lågt blodtryck (som innan). Allt var som det skulle med andra ord Gravid

Såhär ser jag ut nu, v 26

• Ts Mamma

Momii: Det förstår jag, här brukar veckorna gå fort egentligen men nu har jag legat däckad med feber en vecka å det har varit så jädrans segt, har inte ens orkat gå ut så det har ju nästan varit så man räknat bed sekundrar tills att Pyret kommer...;)

• Ts Mamma

Momii: Ja, jag mår mycket bättre idag - så jag hoppas att skiten har lämnat mig nu...:)

Jag är i princip aldrig sjuk i vanliga fall men sen jag blev gravid nu har jag åkt på ALLT som gått på jobbet, det suger verkligen...:(

• Ts Mamma
    Annaliz skrev 2011-04-16 13:07:24 följande:
    Idag är vi nere på tvåsiffrigt och det känns roligare att börja räkna ner nu, 99 dagar kvar Skrattande
    Gött - själv ser jag fram emot Måndag då jag är under 80 dagar...
  • Ts Mamma

Jag tror att jag blir galen snart, förra veckan var jag hemma och var sjuk med feber, hosta och dunder förkylt igår gick jag till jobbet igen, i natt började Skrutt kräkas och har nu spytt var 20:e minut hela dagen typ så nu vabbar jag den här veckan, känns ju lite si så dör med tanke på att man snart slutar i alla fall, bara 8 veckor kvar att jobba nu...

Svar på tråden bebis juli 2011 =)