bebis juli 2011 =)
Nu bor vi helt annorlunda och jag ville ha en mindre smidigare vagn men som ändå går att köra på grusvägar och i skogen så det fick bli en BabyTravel men jag håller med om att Emmaljunga har de snyggaste vagnarna egentligen...
Välkomna alla nya - jag väntar mitt andra, sambons tredje barn, en liten sladdis den 9:e Juli. De andra barnen är mellan 7 och 16 så vi börjar om här hemma men sen får det vara nog...;)
Är i v.23 nu och ska inte till BM förrän 31 Mars, första gången efter Ul som vi hade 27 januari.
Mår bra men har en del foglossning främst om mornarna men tar det hela med ro, stressar inte upp mig för så mycket utan äter det jag känner för och vill och gör lite samma, jobbar som förskollärare och planerar att jobba till 30 juni...
Vi har inte och kommer inte ta reda på vad Pyret är för sort utan det får vi se i Juli...:)
Å vikten j, än så länge ligger jag på -4 kg sen inskrivningen, va samma då jag väntade dottern då jag slutligen hade gått upp totalt 6 kg så jag hoppas på det samma nu...;)
Mamlii: Usch vad tråkigt - fattar inte att andra orkar bry sig så mycket om andras vikt allra helst när man är gravid som vissa verkar göra...
Ang. Förlossning - jag längtar bara efter den har en super förlossning i bagaget och hoppas på en likadan..:) Tråkigt att du är rädd, har du varit med om något speciellt som gjorde att du fick rädslan?!
Ofeigur: jajemän, jag har sten koll på allt som hände T, och när vet inte varför men jag har verkligen tokkoll på allt men tror inte att jag kommer ha det sen här gången...;) T är förresten 7 år oxå...:)
Ofeigur: jag tror inte du är värdelös Mamma för det, ibland önskar jag att jag bara kom ihåg hälften...;)
Fråga till er haft barn tidigare och gick upp mkt i vikt under graviditeten...
Var det svårt att gå ner igen efter förlossningen??
Jag ammade oxå men det hjälpte inte mig...:/
På TLC går två förlossnings program vi ska få barn och jag visste inte att jag var gravid, ser de å en unge i minuten om jag hinner och känner för det...:)
Har ni andra funderat på namn förresten?!
Ts Mamma: Jaa! Vi är ganska säkra på att om det blir en tös ska hon få heta Lova :) Och blir det en pojke så lutar det just nu mest mot Alexander eller Oliver :)
Jättekul att du tog upp det faktiskt. Det är ju ett riktigt roligt samtalsämne :D Har ni funderat på något??