Inlägg från: Ts Mamma |Visa alla inlägg
  • Ts Mamma

bebis juli 2011 =)

Nää - jag hoppas verkligen att hon är bättre imorgon, nu sover hon men spydde gjorde hon precis innan hon somnade för en dryg halv timme sen, känns som om det blir ännu en sömnlös natt, nog för att det kanske är bra att vänja sig vid men helst utan kräkor...:/

• Ts Mamma

Glad Påsk på er alla - här firar vi inte förrän imorgon då alla kidsen e hemma å vi kan åka till släkten 30 mil bort...:)

Så idag blir det bara fika med svärmor och mys med älsklingen

• Ts Mamma

Hoppas alla har haft en underbar påsk med lika fint väder som här...:)

Var till BM idag; allt såg fint ut....:)

Sf: 30
    Tryck: 135/75
    Bebis: 142 slag/minut

Lite lågt järn men ingen fara...:)

Å proteinet låg kvar på samma...:)

• Ts Mamma

Glömde skriva att jag är i v.30, 29+5

• Ts Mamma

Ofeigur: Det låter som mig, ganska precis, dagarna går hyfsat på jobbet men hemma om kvällarna är jag som en strandad val, som dessutom har humör som en labil hyeena...

Å upp en gång i timmen hela nätterna, så utsövd är jag inte, är det inte toan som behöver få sig en skvätt piss är det Pyret som bökar runt så det känns som om en fot ska kika ut genom munnen snart...

...å tillrågå på det så kan jag inte ligga på v. Sida, då dööööööör jag å andra sidan kan kg inte ligga för länge på höger eller rygg heller...

Bläääää!!! Det är INTE underbart att vara preggo...;) Jag vill att det ska bli Juli NU!!!

• Ts Mamma
    Annaliz skrev 2011-04-29 17:04:58 följande:
    Jag tyckte du nyss var i v. 28 om jag inte blandar ihop dig med någon annan Flört Tänk att det är 2 veckor sedan jag skrev att jag var nere på tvåsiffrigt, 99 dagar Förvånad Glad
    Ha, ha, antigen så blandar du ihop mig med någon eller så var det nyss jag var i v. 28, fast det var 3 veckor sedan...
  • Ts Mamma

Annaliz: Ja, de e konstigt för på ett sätt känns det som att den bara segar sig fram men så går det ändå så in o bomben fort...:P

• Ts Mamma
    Annaliz skrev 2011-04-29 21:48:48 följande:
    Mm man känner sig som ett barn som väntar på julafton när man tänker på dagen med stort D :)
    Ja, det är lite samma känsla...

Här komemr en fullspäckad vecka - en sån då jag lätt "glömmer" att jag är preggo med jobb, shopping, konfirmation och fix inför den och träningar med Skrutt & hennes ponny, så snart är ännu en vecka till ända utan att jag hunnit blinka...
  • Ts Mamma

Jag håller med er som har äldre barn (mitt sedan innan är ju 7,5 år nu...) att då var det pice of cake å va preggo, nu är jag som värsta PMS kättingen emellanåt och bara vill snabbspola graviditeten och få ut pyret...

...men "bara" 60 dagar kvar känns som en hel evighet...

SMULPAJ: Välkommen - här jobbar kg och har huset gillt av barn, 7, 12 och 16 år och stallet fullt av hästar så att få dagarna att gå är inget problem men hade varit gött å bara spola fram tiden till Juli så Pyret kan komma, eller det kan förresten få komma redan om 5 veckor för mig, då är jag i v.37, det känns lagom...;)

Svar på tråden bebis juli 2011 =)