Sanandra skrev 2011-03-30 10:14:50 följande:
Gå in och läs detta, fy så hemskt! Att det finns sådana svin!
fyrlingar.blogspot.com/Mmm, svin finns det gott om men jag tycler man ska tänka på en sak - det här är den enes sida av historien - ingen vet ju vad so är sant eller ej eller om bloggen ens är sanningsenlig... Men är det sant så visst är det svinigt gjort, för mig är det dock inte värre för att de har barn elelr ska ha utan lika illa utan barn...
Imorgon ska jag till BM och lyssna på Pyret för första gången - känns lite skumt, har ju inte varit där sen 22 December....
Har ni andra hunnit vara till BM än?
Imorgon har jag också "bara" 100 dagar kvar till BF - känns gött, snart är jag nere på tvåsiffriga dagar kvar tills att vi får veta vem som bor där inne...
Annars har veckan mest bestått av jobb och idag en fördjävlig tandvärk så jag måste efter BM imorgon möta min värsta skräck och ringa tandläkaren...
Vilka veckor är ni andra i? Har ni börjat känna om era små har någon dygnsrytm??
Här är det full fart samma tider varje dygn och lite där emellan så jag tror jag vet rätt bra hur mina dagar kommer att se ut om en si så där 100 dagar...