Hej allihopa - var ett tag sedan jag var inne men har läst ikapp - välkommen HeddaSpohie!!
Hur har ni det?
Å hur mår era små??
Vad har ni för er om dagarna??
Här har det varit lite upp och ner i fullt ös medvetslös tempo...
I början av November fick Agnes väldigt hög feber så vi blev inlagda - hon hade en Uvi och en massa tester gjordes - det har nu visat sig att hennes högra njure inte fungerar som den ska så inom tre veckor ska vi läggas in igen för att utreda hur skadad den är och om ifall den behöver tas bort eller inte. Agnes kommer de näst kommande två åren äta antibiotika och göra kontroller av den friska njuren (och den sjuka om den får stanna) och i bästa fall växer problemet bort men det är det ingen som vet än - en ganska omtumlande upplevelse och inte direkt vad jag önskat henne eller oss - men barnmottagningen dit vi nu hör är kanon och likaså vår BVC tant så det känns trots allt bra även om jag har sämre dagar då allt känns rent ut sagt skit...
Annars är hon pigg å glad - började krypa för någon vecka sedan så nu är det lugna slut här hemma...^^
Mat - vi började introducera mat för Agnes när hon var 4 månader - nu har vi bytt ut sista målet på kvällen mot gröt (i samråd med de läkare vi träffar å BVC eftersom amningen strulat å hon sover så ofantligt dåligt) å sen äter hon lite - om hon vill - av samam mat som oss när vi äter.
Å skorv har hon inget å har inte haft...:)
Hmm, nu måste jag läsa lite mer så jag har koll på vad ni pratat om....^^
Bjuder på en bild på lillfisen eftersom det var länge sedan ni såg henne...;)